وزیر کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت چند طرح مهم عمرانی در دست اجرا به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

احمد وحیدی در بدو ورود به یاسوج در فرودگاه این شهر از سوی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی مورد استقبال قرار گرفت.

وحیدی گفت: در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح های مهم استان بازدید و موارد مورد نیاز را پیگیری می کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه دولت برای تحویل چهار میلیون مسکن ملی به تفکیک مسکن روستایی و شهری عزم جدی دارد افزود: از چند شهر بازدید خواهیم کرد و در جلسه با فرمانداران و شهرداران نیز مشکلات و معضلات این طرح ملی را بررسی می کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری بر اجرای مطلوب طرح مسکن ملی افزود: کارها از طریق استانداران و فرمانداران پیگیری می شود.

وزیر کشور افزود: تعیین و تخصیص زمین مرحله اول طرح بوده که هم اکنون انجام شده و هر بخش از طرح نیز پیشرفت های متفاوتی داشته است.

وزیر کشور همچنین با تاکید بر مراقب از جنگل ها و مراتع همزمان با آغاز فصل گرما ادامه داد: با توجه به فصل گرما باید با برنامه ریزی اصولی از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

در سفر یک روزه وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد، وحیدی پس از ادای احترام به شهدای روستای ده برآفتاب، از تونل جاده سی سخت بازدید می کند و پس از آن از پل سوم و ساحل رودخانه بشار بازدید می کند و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار می گیرد.

همچنین وزیر کشور از ساختمان در حال ساخت استانداری بازدید خواهد کرد و پس از آن در نشست معاونان استاندار، فرمانداران و شهردارهای استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین با ستاد اربعین استان شرکت می کند.

عزم دولت برای تکمیل نهضت ملی مسکن جدی است

 احمد وحیدی وزیر کشور  پیرامون طرح نهضت ملی مسکن گفت: دولت برای تحویل چهار میلیون مسکن ملی به تفکیک مسکن روستایی و شهری عزم خود را جزم کرده است.

بازدید وزیر کشور از تونل دو طرفه محور یاسوج به سی سخت

وزیر کشور از تونل بزرگ دوطرفه در حال ساخت محور یاسوج به سی سخت بازدید کرد و دستورات لازم را برای تسریع در روند اجرایی این طرح داد.

وی تاکید کرد: عملیات لاینیگ برای برخی از بخش های تونل نیاز نیست که انجام شود زیرا ریزش زیادی ندارد و تنها هزینه زیادی ایجاد می کند.

مهر ماه سال ۱۴۰۰، در سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیربنایی مصوب شد که باید ظرف سه سال به این پروژه اختصاص یابد.

بازدید وزیر کشور از تونل دو طرفه محور یاسوج به سی سخت

 

بازدید وزیر کشور از تونل دو طرفه محور یاسوج به سی سخت
با بهره برداری از این طرح مشکلات ترافیکی و تصادفات تا حدود زیادی در محور یاد شده کاهش خواهد یافت.

برنامه معطوف به نتیجه مشخص باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی آماده شود
وزیر کشور گفت: برنامه معطوف به نتیجه مشخص باید برای آسیب‌های اجتماعی از جمله خودکشی، طلاق، دختران فراری، مفاسد اخلاقی و اعتیاد در کشور آماده شود.

وی اظهارداشت: شهرداران و فرمانداران باید نقش شان را در کاهش آسیب های اجتماعی مشخص کنند.

وی افزود: خودکشی، طلاق، دختران فراری، مفاسد اخلاقی و اعتیاد از مهمترین آسیب های اجتماعی هستند که برای هر کدام از اینها یک برنامه مشخص که ختم به نتیجه شود باید طراحی شود.

وزیر کشور تاکید کرد: باید برنامه ها هدف گذاری شود که در کجا قرار داریم و به کجا می رسیم به لحاظ کاهش آسیب های اجتماعی به رسالت و وظایف قرارگاه تحول اجتماعی آشنا هستم.

وی خاطرنشان کرد: باید نقش همه برای مقابله با آسیب های اجتماعی تعیین و نقش مردم هم باید مشخص شود.

وحیدی با اشاره به موضوع دختران فراری، تاکید کرد: این موضوع امر نکوهیده ای است و باید آنها را در مکانی اسکان دهیم تا با مشاوره او را به دامن خانواده اش برگردانیم.

وی ابراز کرد: همه ما در مقابل این دختران فراری پاسخگو هستیم و روز قیامت جلوی همه ماها را می گیرند و باید پاسخ دهیم. اینها مسوولیت های اجتماعی بزرگی هست که بر دوش ما قرار گرفته است.

وحیدی ادامه داد: خط مقدم ما سازمان های مردم نهاد است که باید از ظرفیت و توان آنها استفاده شود.

گفتنی است، وزیر کشور در مدت یکسال گذشته چندین بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.