جمع آوری و معدوم سازی ۵۳۰۰ کیلوگرم تنباکوی صنعتی (گراکو) در ایرانشهر

۵۳۰۰ کیلوگرم تنباکوی صنعتی (گراکو) در ایرانشهرجمع آوری و معدوم سازی شد.

  دهمیری مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت ایرانشهر گفت: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت گشت‌های مشترکی را با حضور نمایندگان تعزیرات، اداره اماکن و شهرداری از واحد‌های صنفی سطح شهر اجرا کردند.

وی بیان کرد: در این بازدید‌ها از یک مرکز مقدار ۵۳۰۰ کیلوگرم مواد دخانی نوع (گراکو) از سطح مراکز عرضه مواد غذایی جمع آوری و پس از هماهنگی با دادستان در محل سایت زباله شهرداری ایرانشهر با حضور نماینده تعزیرات معدوم شدند.

کیخا مومن نماینده تعزیرات شهرستان ایرانشهر هم گفت: گشت مشترکی که با سایر ادارات ذیربط داشتیم مقدار ۵۳۰۰ کیلوگرم مواد دخانی (گراکو) که مضرات خیلی زیادی را برای جامعه دارد جمع آوری شد.

نماینده تعزیرات بیان کرد: با توجه به اینکه مصرف گراکو باعث ایجاد بیماری‌های تنفسی و ریوی می‌شود خیلی از افراد از مضرات این مواد اطلاعی ندارند و با عدم آگاهی مردم در خصوص مصرف این مواد باعث شده که هر روز به طرفداران آن افزوده شود.

وی ضمن تذکر به واحد‌های صنفی در خصوص عرضه این نوع مواد دخانی در سطح شهرستان گفت: در صورت مشاهده عرضه و فروش این نوع مواد دخانی در سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بصورت جدی با واحد صنفی فوق طبق قانون برخورد و سپس واحد مربوطه پلمپ و جریمه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار