دستگاه‌های اجرایی اقدامات دولت را اطلاع‌رسانی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی اقدامات دولت در استان بوشهر به خوبی و مستمر به جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

اکبر پورات در جلسه شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار کرد: شورای اطلاع‌رسانی نیز به عملکرد مدیران استانی در این راستا نظارت و بررسی لازم انجام دهد.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان نسبت به انتصاب مشاور رسانه‌ای اقدام لازم را انجام دهند و در راستای توسعه و تجهیز روابط عمومی‌های خود توجه و حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان به صورت منظم برگزار شود و در جلسات از حضور اساتید و صاحب‌نظران این حوزه در جهت ارائه پیشنهادات و رشد این شورا مدنظر قرار گیرد.

پورات بیان کرد: ایجاد امیدآفرینی و نشاط در بین مردم یکی از رسالت‌های شورای اطلاع‌رسانی است که به خوبی باید به آن پرداخته شود.

وی عنوان کرد: همچنین حضور مسئولین و مدیران استانی در بین مردم و انعکاس خدمات اقدامات خود و برگزاری میز خدمت باید مورد توجه مدیران باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: صدا و سیما و سایر رسانه‌های استان نیز اقدامات دولت را به نحو مطلوب اطلاع رسانی و به مردم گزارش دهند.

پورات در پایان یادآور شد: همچنین برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران، فرمانداران و بخشداران به ویژه آموزش در بخش سواد رسانه‌ای و انتخابات در دستور کار شورای اطلاع‌رسانی استان قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.