با حضور وزیر کار و تعاون همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی در اراک با ظرفیت ۵۰۰ نفره سالن اصلی به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مرکز همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی در هتل امیرکبیر اراک با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.
 
 این مرکز همایش‌ها از چند سالن کنفرانس و یک سالن اصلی همایش با ظرفیت ۵۰۰ نفر برخوردار است.

افتتاح مرکز همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی در اراک با حضور وزیر تعاون با حضور وزیر کار و تعاون همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی در اراک با ظرفیت ۵۰۰ نفره سالن اصلی به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مرکز همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی در هتل امیرکبیر اراک با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

این مرکز همایش‌ها در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع از چند سالن کنفرانس و یک سالن اصلی همایش با ظرفیت ۵۰۰ نفر برخوردار است.
 
عملیات اجرائی این مجتمع از سال ۱۳۸۵ آغاز و سال ۱۳۹۳ متوقف شد و مجدد از مردادماه ۱۴۰۱ آغاز شد و امروز افتتاح شد

این ساختمان در سه طبقه با مساحت کل ۴۴۰۵ مترمربع شامل سالن اصلی مرکز همایش‌ها (جهت اجرای جشنواره ها، همایش ها، موسیقی و تئاتر) با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر و سالن کنفرانس با ظرفیت حدود ۶۵ نفر و ۵ سالن پردیس سینمایی با ظرفیت مجموعاً ۲۰۰ صندلی و همچنین تامین فضا‌های پذیرایی در دو طبقه و سالن نگهداری کودک و هم چنین نمازخانه می‌باشد.

 سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به منظور بررسی روند تحقق و پیگیری و نظارت میدانی بر طرح‌های مصوب سفر اول ریاست جمهوری در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه به استان مرکزی وارد شهر اراک شد و قرار است از طرح‌ها و صنایع چهار شهرستان اراک خمین، محلات و دلیجان دیدن کند.

 دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی، ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای اراک، حضور کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی از برنامه‌های دیگر وزیر کارو تعاون در شهرستان اراک است.

 بازدید از بیت تاریخی امام خمینی در خمین، بازدید از طرح‌های در حال اجرای استخر سرپوشیده مجموعه کارگران شهرستان خمین، بازدید از طرح در حال اجرای درمانگاه شهر محلات، کلنگ زنی طرح تعاونی مسکن کارگران دلیجان با موضوع نهضت ملی مسکن و بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران دلیجان از دیگر برنامه‌های سفر مرتضوی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Romania
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
چند ردیف است ؟؟