کهگیلویه و بویراحمدی‌ها زائر مرقد مطهر امام خمینی (ره) هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعرام یک هزار و ۱۵۰ نفر از استان به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.

سرهنگ سعید برومندزاده در نشست ستاد استانی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: همزمان با سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی هزار و ۱۵۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند که از این تعداد ۱۵۰ نفر عوامل اجرایی هستند.  

او افزود: زائران شهرستان‌های گرمسیری روز ۱۲ خرداد در مرکز استان مستقر و روز ۱۳ خرداد همه زائران کهگیلویه و بویراحمدی با ۲۴ اتوبوس به تهران اعزام می‌شوند.

سرهنگ برومندزاده به تشکیل کمیته‌هایی برای برنامه ریزی اعزام کاروان‌های زائران مرقد امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) به مدت ۴ روز انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درخصوص برنامه‌های سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر می‌گوید: کمیته‌های مختلفی برای گرامیداشت سوم خرداد تشکیل و در حوزه‌های تبیینی و ترویجی برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است.

او برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد با حضور سرلشکر رحیم صفوی، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و همچنین حضور خدام امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت در برنامه‌های سوم خرداد را از مهم‌ترین برنامه‌های سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.