برای اولین بار در لیگ بیست و دوم، ۱۶ سرمربی لیگ برتری در یک روز کنفرانس خبری خواهند داشت.

فوتبال ایران در حالی به استقبال هفته ما قبل پایانی لیگ برتر خواهد رفت که هر هشت بازی این هفته به صورت همزمان برگزار خواهد شد تا طبیعتا نشست‌های خبری این دیدارها نیز در یک روز به انجام برسند.

نشست خبری پیش از بازی که از آغاز لیگ حرفه‌ای ایران به سرویس رسانه‌ای سازمان لیگ، باشگاه‌ها و البته هیئت‌های فوتبال اضافه شده، محلی است که خبرنگاران سوالات هفتگی خود در خصوص بازی را از سرمربی تیم طرح می‌کنند و نقطه نظرات او را پوشش می‌دهند.

البته در فوتبال ایران معمولا به دلیل مشکلات هواپیمایی، سرمربیان تیم میهمان امکان حضور به موقع در نشست خبری را ندارند و همچنین گاها تیمهای میزبان نیز از سایر اعضای کادرفنی برای پاسخگویی به اهالی مطبوعات استفاده می‌کنند.

با این حال امروز برای اولین بار 16 سرمربی در یک روز مقابل خبرنگاران خواهند نشست یا مصاحبه آماده خود را منتشر خواهند کرد تا همه منتظر نظرات آنها باشند. اینجا تقویم ساعتی کنفرانس‌های خبری بررسی می‌شوند:

۱۳:۰۰ - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد، امروز راهی خیابان سئول و مقر سازمان لیگ خواهد شد تا پیش از دیدار با هوادار رودرروی خبرنگاران پایتخت بنشیند. کنفرانس‌های خبری منصوریان معمولا داغ و شنیدنی هستند.

۱۳:۱۵- پاکو خمس، سرمربی تیم تراکتور، از حوالی ساعت یک بعد از ظهر در سالن کنفرانس خبری باشگاه تراکتور واقع در مجموعه بنیان دیزل به سوالات پاسخ خواهد داد. باید منتظر اظهارات داغ سرمربی اسپانیایی ماند.

0 - ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار، که تیمش در جایگاه دهم جدول قرار دارد، نیم ساعت بعد از منصوریان به سالن نشست خبری سازمان لیگ می‌رود.

13:45 - هرناندز سرمربی اسپانیایی تیم نساجی به دلیل ساعت پرواز این تیم امکان حضور در نشست خبری را ندارد اما قرار است فایل صوتی خود را به مسئولان تبریز و خبرنگاران ارسال کند.

14:30 - یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در سالن نشست خبری استادیوم کاظمی پذیرای خبرنگاران خواهد بود. همین زمانبندی باعث شده تا احتمالا بسیاری از خبرنگاران حرفهای یحیی را به ساکت ترجیح بدهند و راهی استادیوم شهید کاظمی شوند. کنفرانس‌های یحیی گل‌محمدی نیز معمولا خواندنی و جذاب هستند. البته اگر او اوسمار را به کنفرانس نفرستد.

00 - سعید الهویی سرمربی تیم گل‌گهر احتمالا بعد از یحیی در نشست خبری حضور خواهد یافت یا فایل صوتی به خبرنگاران ارسال خواهد کرد.

*هیئت فوتبال انزلی و باشگاه ملوان معمولا علاقه‌ای به نشست خبری ندارند. بنابراین باید منتظر فایل صوتی کنفرانس مازیار زارع و فرزاد حسین‌خانی ماند.

*بازی آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان نیز به احتمال فراوان نشست خبری نخواهد داشت و هر دو سرمربی فایل صوتی ارسال می‌کنند.

*کنفرانس صنعت نفت و ذوب‌آهن باتوجه به گرمای هوا در آبادان عصر امروز برگزار خواهد شد و مهدی تارتار و عبدالله ویسی به سوالات پاسخ می‌دهند.

19:15 - نشست خبری سرمربی پیکان، مجتبی حسینی، برای این ساعت برنامه‌ریزی شده اما احتمالا حسینی به نشست خبری نخواهد رسید.

19:30- یکی دیگر از کنفرانس‌های خبری مهم، نشست ژوزه مورایس خواهد بود. سرمربی سپاهان معموبا طولانی‌ترین نشست را دارد و با حوصله به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

زمان نشست خبری استقلال - مس رفسنجان هنوز مشخص نشده است. زرندی مدیررسانه استقلال معمولا بعد از ظهر زمان کنفرانس را اعلام می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار