امام جمعه همدان گفت: کمبود امکانات ورزشی مطالبه ورزشکاران ست و باید این مشکل رفع شود.

حجت السلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم تجلیل از نام آوران ورزش همدان در میادین فراملی افزود: مناطقی همچون محله علاقبندیان بدون امکانات ورزشی است در حالیکه از کوچه‌های همان محله می‌تواند ورزشکاران المپیکی شناسایی و پرورش داد.


امام جمعه همدان با بیان اینکه شیوه انتخاب برخی روسای هیات‌های ورزشی با گلایه مندی‌هایی همراه است و انتظار داریم به این مهم توجه جدی شود بیان کرد: باید افرادی در راس هیئت‌های ورزشی قرار بگیرند که علاوه بر تخصص، فعالیت گسترده و خوبی را داشته باشند.

امام جمعه همدان: باید افرادی در راس هیات‌های ورزشی قرار بگیرند که علاوه بر تخصص، فعالیت گسترده و خوبی را داشته باشند.

امام جمعه همدان افزود: باید تلاش شود تا با ایجاد زمینه‌های لازم به خصوص زیرساخت‌های ورزشی، مشکلات پیش رو حل شود.

شعبانی موثقی افزایش اجاره بهای مکان‌های ورزشی را یکی از دغدغه‌های اصلی بیان کرد و گفت: توقع داریم در این حوزه نظارت‌ها بیشتر و موانع موجود حل شود.

او خواستار واگذاری امکانات ورزش از سوی سایر دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: برخی مدیران مدعی هستند که در این بخش محدودیت‌های قانونی وجود دارد که باید برداشته شود تا این اماکن در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.

امام جمعه همدان گفت: ۳۰۰ مکان ورزشی در اختیار دستگاه ورزش استان همدان است و به همین میزان نیز سایر دستگاه‌های اجرایی در اختیار دارند که باید برای استفاده ورزشکاران باشد.

در این مراسم از ۱۲۹ قهرمان، داور و مربی فرا ملی این استان پس از سه سال وقفه مورد تجلیل قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.