ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در سیستان و بلوچستان تشکیل شد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان از تشکیل ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

  روابط‌عمومی استانداری، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان و رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و شمشین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نخستین اطلاعیه ستاد انتخابات استان را صادر کرد.

رضا شریفی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه صادره از ستاد انتخابات کشور در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه حضور مسئولان در انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق ماده ۲۹ قانون انتخابات ممنوع خواهد بود.

وی گفت: به استناد ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ استاندار، معاونین و مشاورین استانداران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و روسای مناطق شهرداری و روسا و سرپرست ادارات دولتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل بانک‌ها، اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و دیگر مسئولان به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن در انتخابات مجلس محروم هستند، مگر اینکه حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفا کرده باشند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی است» و مردم شریف، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان قطعاً این بار نیز با حضور پرشور و شعور خود دشمنان این آب و خاک را ناامید می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار