رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: پایه‌های ارتش جهان اسلام در منطقه به برکت خون شهدا شکل گرفته است.

سردار خادمی شامگاه پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم مقداد مهقانی گفت: شهدا موجب عزت و سربلندی امت اسلامی هستند و این نعمت امنیتی که از آن برخورداریم به برکت خون شهداست و اگر شهید مهقانی و شهید حیدری در فاصله هزاران کیلومتر از مرز ما نمی‌جنگیدند باید در مرز خودمان با دشمن روبرو می‌شدیم.

او افزود: پایه‌های ارتش جهان اسلام امروز در منطقه تحت فرماندهی خالصانه شهید سلیمانی شکل گرفته و مرز‌های جغرافیایی دیگر برای انقلاب اسلامی معنایی ندارد.

سردار خادمی گفت: رژیم صهیونیستی از نام جبهه مقاومت هم وحشت دارد و ما را نیرو‌های ایده محور می‌داند که اگر در کنار ایده محوری، تکنولوژی محور بشود یک بحران برای استکبار شکل خواهد گرفت.

او ادامه داد: سردمداران استکبار جهانی، چون می‌دانند نمی‌توانند نیروی ایده محور تربیت کنند و به مصاف با بفرستند به دنبال تضعیف اخلاق، اعتقاد و بنیان فکری مردم ما هستند

سردار خادمی گفت: جنگ شناختی یک مدل جنگ جدید است که باور‌ها، اعتقادات و آرمان‌های جامعه ما را نشانه رفته است.

پاسدار رشید اسلام مقداد مهقانی سحرگاه جمعه ۱۱ فروردین مصادف با نهم ماه مبارک رمضان بر اثر حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حومه دمشق، زخمی شد و بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

شهید مهقانی، ۳۱ ساله و اهل شهر فاضل‌آباد از توابع علی‌آبادکتول، بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.