استاندار گیلان مطرح کرد؛

حمایت دستگاه‌های اجرایی از روابط عمومی‌ها

استاندار گیلان گفت: اگر روابط عمومی‌ها به وظایف خود به درستی عمل کنند دیگر شاهد جنگ روانی دشمن نخواهیم بود.

استاندار گیلان در نشست شورای روابط عمومی‌های گیلان با بیان اینکه اساسنامه و چارچوب روابط عمومی‌ها مشخص است گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی اقدامات دولت و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

دکتر اسدالله عباسی با تاکید بر لزوم توجه به نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در جهاد تبیین افزود: دستگاه‌های اجرایی در گیلان باید از روابط عمومی‌های خود به خوبی حمایت کنند، زیرا این قشر زحمتکش یکی از بازوان توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه انتظار بنده از روابط عمومی‌ها بسیار زیاد است، گفت: اگر روابط عمومی‌ها به وظایف خود به درستی عمل کنند دیگر شاهد جنگ روانی دشمنان نخواهیم بود.

استاندار گیلان افزود: روابط عمومی رابط میان مسئول و مردم هستند، زیرا یکی از وظایف روابط عمومی انتقال درست و صحیح دستاورد‌های دولت و انقلاب اسلامی است لذا در حوزه روابط عمومی باید بحث کیفی افزایش پیدا کند.

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در اشاعه فرهنگ جهاد تبیین و ارائه عملکرد مناسب دولت مردمی، گفت:روابط عمومی‌ها باید عملکرد دستگاه اجرایی مربوطه را برای مردم تبیین کنند و این در صورتی تحقق می‌یابد که از نیروی‌های متخصص و ماهر در روابط عمومی‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم وجود وحدت میان روابط عمومی‌ها افزود: همفکری و هماهنگی میان روابط عمومی‌ها باید با انعکاس بهتر فعالیت‌های شایسته دولت سیزدهم و انقلاب اسلامی در بین جامعه نمود داشته باشد.

در پایان این نشست هر کدام از اعضای شورای روابط عمومی‌های گیلان نظرات و پیشنهاد‌های خود را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.