ترابی: توپ مسابقه را به عنوان یادگاری برداشتم/ امیدوارم قدم مهمتر برای قهرمانی را برداریم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توپ بازی با گل گهر را به خاطر هت تریک به عنوان یادگاری برداشتم.

مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد:  خداراشکر می‌کنم، امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یک تیم فوق‌العاده بودیم. توانستیم ۳ امتیاز بازی که استحقاقش را داشتیم را کسب کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم که این برد متعلق به آنهاست. حمایت آن‌ها بود که توانستیم به این اندازه خوب بازی کنیم. هواداران خوش موقع به ما اضافه شدند و  توانستیم پاسخ حمایت‌هایشان را به خوبی بدهیم.

او ادامه داد: بازیکنان گفتند که به خاطر هت‌تریک توپ را به عنوان یادگاری بردار که من هم برداشتم.

بازیکن فوتبال پرسپولیس گفت: همه گل‌هایی که زدم لطف خدا بود. خوشحالم که توانستم موثر باشم. اگر تیم خوب نبود، من قطعا گل‌ها را نمی‌زدم. امیدوارم در بازی پایانی نیز یک قدم مهمتر برای قهرمانی برداریم.

ترابی تصریح کرد: هفته‌های حساسی است و تمام بازیکنان تیم با تمرکز بالا وارد مسابقه می‌شوند. یک بازی مانده و امیدوارم این قدم را نیز محکم‌تر از همیشه برداریم.

او خاطر نشان کرد: ۳-۴ هفته پیش من اینجا صحبت کردم و گفتم قهرمانی دست ما نیست، اما اکنون فرق می‌کند. قهرمانی دست ماست و می‌خواهیم آن چیزی که می‌دانیم را در هفته پایانی به خوبی انجام دهیم. اکنون تیم  دارد خوب بازی می‌کند و من هم در این تیم حضور دارم. هیچ مشکلی هم  نداریم و همه چیز خوب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار