انتشار فراخوان استانى جشنواره شعر آستارا در گیلان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا از انتشار فراخوان استانى جشنواره شعر آستارا در این شهرستان خبر داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى شهرستان آستارا گفت: فراخوان استانى جشنواره شعر آستارا با محوریت  طنز ، کلاسیک و آزاد  منتشر شده است و از علاقه مندان دعوت می شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بهرام خوشحال با بیان اینکه آثار ارسالی باید حول محور ادبیات طنز ، کلاسیک و آزاد بصورت شعر باش ، درباره شرایط و مقررات جشنواره توضیح داد و افزود: ارسال آثار در همه قالب‌های شعری و شرکت در جشنواره برای همه رده‌های سنی آزاد است . هر شاعر شرکت‌ کننده می‌تواند همزمان با ارسال حداکثر ٢ اثر در همه بخش هاى جشنواره شرکت کرده و اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید، اما آثار ارسالی نباید به جشنواره دیگری ارسال شده باشد.

مهلت ارسال آثار تا ١٠ خرداد ماه ١٤٠٢ بوده و دبیرخانه جشنواره از پذیرش آثار ارسال شده پس از موعد مقرر ، و همچنین آثار برگزیده مربوط به سایر جشنواره هاى شعر معذور است .

آیین اختتامیه جشنواره ٢٥ خرداد ماه ١٤٠٢ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا و با حضور اساتید و داوران استانی و شهرستانى برگزار خواهد شد که از صاحبان سه اثر برگزیده و شایسته تقدیر جشنواره در مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.

علاقه‌مندان می توانند آثار خود را بصورت تایپ شده شامل مشحصات فردی نام و نام خانوادگی و شماره تماس به شماره دبیرخانه ٠٩٣٣١١٣٤٦١٦ از طریق پیام رسان هاى؛ ایتا، آیگپ، بله، واتساپ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
حیف، چرا کشوری نیست!؟