در ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنگنده‌های این رژیم ۷ منزل مسکونی را در نوار غزه تخریب کردند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی برای پنجمین روز متوالی به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد.گزارش‌های مختلف حاکیست جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه به ۷ منزل مسکونی در مناطق مختلف غزه یورش بردند و آن‌ها را تخریب کردند. در یکی از این موارد هواپیما‌های جاسوسی رژیم اشغالگر خانه‌ای را در خیابان یرموک در مرکز غزه هدف قرار داده‌اند. 

به گزارش خبرگزاری "سما" فلسطین، خانه شهید بهاء ابوالعطاء هم که بامداد امروز شنبه جنگنده‌های صهیونیستی آن را مورد هدف قرار دادند در شرق کوی "الشجاعیه" در شرق غزه واقع شده است. به دنبال یورش جنگنده‌های صهیونیستی به این خانه در غزه برق بخش زیادی از کوی الشجاعیه قطع شده است.

بهاء العطا یکی از رهبران گردان‌های قدس بود که ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸به همراه همسر و کودکانش هدف قرار گرفت و به شهادت رسیدند. ابوالعطا فرمانده میدانی "گردان‌های قدس " ۴۳ سال داشت.

رسانه‌های صهیونیستی وی را به پرتاب موشک به جشنواره سدیروت در ۲۵ اگوست ۲۰۱۸ متهم کردند که تصویر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نشان می‌داد که درحال فرار از سکو‌های جشن بود. وی در جنگ ۲۰۱۴ از ترور جان سالم به در برد. نام وی در کنار شماری از رهبران جهاد، حماس و حزب الله در فهرست ادعایی تروریستی توسط دولت آمریکا قرار گرفت.

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اراضی کشاورزی شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند. یک منبع پزشکی از زخمی شدن سه فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در منطقه «یرموک» در شهر غزه خبر داد.

این در حالیست که نیرو‌های مقاومت فلسطین شهر‌ها و شهرک‌های صهیونیست نشین را با صد‌ها موشک با اندازه‌ها و برد‌های مختلف هدف حملات موشکی خود قرار داده اند.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی ایاد الحسنی عضو شورای نظامی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و مسوول یکان عملیاتی آن را ترور کرده است.

از سوی دیگر در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یک آپارتمان مسکونی در منطقه نصر در نوار غزه یک شهروند فلسطینی به شهادت رسید که با شهادت این شهروند فلسطینی، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۳ نفر از جمله ۶ فرمانده گردان‌های قدس رسید.

این درحالیست که یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی خانه «مهنا» را در شهر یرموک در غزه بمباران کرد.

از سوی دیگرخانه شهید بهاء ابو العطاء در محله الشجاعیه در شرق غزه بمباران شد.

وضع اضطراری در سرزمین‌های اشغالی

اکثر مناطق موجود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به علت حملات موشکی فلسطینی‌ها که به عمق این سرزمین‌ها رسیده است، در وضع اضطراری قرار دارد.

این درحالیست که مقامات امنیتی اسرائیل درباره سردرگمی مقامات سیاسی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو هشدار می‌دهند.

درگیری شدید اعضای گردان‌های قدس با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه

نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه بلاطه در نابلس‏، برخی خانه‌های فلسطینی‌ها را در این اردوگاه محاصره کردند.

 گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان رژیم صهیونیستی در پی یورش آن‌ها به اردوگاه بلاطه در نابلس خبر داد.

شلیک ۱۰۹۹ راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز دور جدید درگیری‌ها با مقاومت در غزه، ۱۰۹۹ راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

شهادت دو فلسطینی در حمله اشغالگران اسرائیلی به اردوگاه بلاطه

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس دو فلسطینی به شهادت رسیدند. 

وزارت بهداشت فلسطین شهادت دو جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه را تایید و اعلام کرد در این حمله سائد شاکر مشه ۳۲ ساله و عدنان وسیم الاعرج ۱۹ ساله به شهادت رسیدند.  نظامیان رژیم صهیونیستی مانع ورود نیرو‌های امداد به اردوگاه بلاطه به منظور انتقال زخمیان به بیمارستان می‌شوند.

در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه دو فلسطینی شهید و هفت نفر دیگر زخمی شدند که حال دو نفر از زخمیان وخیم است.

رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته حملات وحشیانه ای را علیه غزه آغاز کرده است. شبکه تلویزیونی المنار از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نزدیکی منطقه «قلیبو» در شرق جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد. حمله موشکی جنگنده های رژیم صهیونیستی به خانه ای در بیت لاهیا در شمال نوار غزه  نیز گزارش شده است.همچنین ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، نظامیان اسرائیلی طی چند ساعت گذشته به 6 سکوی پرتاب موشک وابسته به جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه حمله کرده اند. جنگنده های صهیونیست، آپارتمانی در منطقه شجاعیه غزه که متعلق به خانواده شهید بهاء ابوالعطا بود، در حمله جنگنده های دشمن تخریب شد.

در همین حال، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگار خود از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیست نشین نیر عام، مفلسیم، سدیروت و اویم در اطراف نوار غزه خبر داد.

جهاد اسلامی برای اولین بار موشک های ضد هواپیما شلیک کرده است

رادیو اسرائیل به نقل از منابع نظامی اعلام کرد جهاد اسلامی از آغاز حملات برای اولین بار موشک‌های ضد هواپیما شلیک کرده است. شبکه المیادین نیز به نقل از رسانه‌های اسرائیلی از اصابت موشک نزدیک شهرک صهیونیست نشین عسقلان خبر داد. 

همچنین در حمله موشکی مقاومت فلسطین، مناطقی در سدیروت هدف قرار گرفت. در این حال خبرنگار الجزیره از حملات موشکی جدید مقاومت فلسطین به مناطق صهیونیست نشین خبر داد و گفت آژیر خطر در شهرک‌های سدیروت، نیریم و نیرعام به صدا درآمد.

نیروی هوایی اسرائیل نیز به دو مقر فرماندهی یگان‌های موشکی جهاد اسلامی در شمال نوارغزه حمله کرد. خبرنگار این شبکه نیز از انفجار‌های شدید و پی در پی در شمال نوارغزه ناشی از حملات هوایی رژیم اشغالگر خبر داد. در حمله رژیم اشغالگر به خانه‌ای در رفح در جنوب نوارغزه سه نفر زخمی شدند.

زخمی شدن ۳ صهیونیست در عملیات موشکی مقاومت فلسطین

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: در حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به شهرک‌های اسرائیلی اطراف غزه سه نفر زخمی شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم از زخمی شدن سه نفر بر اثر اصابت راکت نزدیک شهرک موشاو شوکیدا در اطراف غزه خبر داد. سازمان امدادرسانی و اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در پی حمله راکتی به شهرک "شوکیدا" در "بئر السبع"، سه نفر زخمی شدند که به بیمارستان "سوروکا" منتقل شدند.

تمدید وضعیت فوق العاده در اراضی اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به بمباران غزه ادامه خواهد داد. این رژیم همچنین وضعیت فوق العاده در اراضی اشغالی را تا روز سه‌شنبه آینده تمدید و پیش‌بینی کرد که حملات نیرو‌های مقاومت تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

نیرو‌های مقاومت نیز بعد از ظهر امروز، شهرک‌های مجاوز نوار غزه را هدف حملات راکتی خود قرار دادند. خبرگزاری شهاب گزارش داد که در پی این حملات، آژیر‌های خطر در تل‌آویو و شهرک های صهیونیست نشین به صدا درآمد.

شلیک همزمان ۱۰۰ موشک مقاومت به اراضی اشغالی

گروه های مقاومت در نوار غزه بعد از ظهر امروز (شنبه) چندین دسته موشک را به طور همزمان به سمت اهداف صهیونیستی در سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸ شلیک کردند. همزمان با شلیک این موشک ها، سامانه پدافندی گنبد آهنین تلاش کرد آن ها را سرنگون کند. آژیرهای خطر نیز در شهرک های صهیونیست نشین به صدا درآمد.

بیانیه گردان‌های قدس درباره یک عملیات موفق در مرز نوار غزه

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن روز شنبه با موشک‌ پایگاه‌های حساس رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

در ادامه بیانیه آمده است: نیرو‌های مقاومت پس از هدف قرار دادن مواضع حساس و مهم دشمن صهیونیست در مرز‌های شرقی نوار غزه به پایگاه‌ها و مقر‌های خود بازگشتند.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیدوارم نسل صهیونیست منقرض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
بخدا ذره‌ای آزادی داشتند به منزل مسکونی هجوم نمیبردند
آخرین اخبار