حجتالله زارعزاده گفت: آسفالت سرد کیسهای یک فرصت و راهبرد مناسب برای پر کردن چالههای کوچک و در نهایت ۵۰ تا ۶۰ سانتیمتری است یعنی اگر چالهای در حد یک مترمربع یا بیشتر باشد، آسفالت سرد مناسب پر کردن آن نیست.
او با بیان اینکه در برخی جاها کیفیت کار ترمیم خیابانهای اهواز پایین بوده است، افزود: پیش از این، شورای شهر تاکید کرد که آموزشهای لازم به نیروهای اجراکننده داده شود، اما با وجود آموزشهای ارائهشده، در برخی جاها دقت نظر لازم اعمال نشده است. البته در برخی موارد نیز کار ترمیم و آسفالت به خوبی اجرا شده است.
نایب رئیس شورای شهر اهواز میگوید: کیفیت آسفالت سرد خوب است و نحوه ریختن آسفالت سرد بسیار ساده است، اما ملاحظاتی دارد که در برخی نقاط شهر اهواز به درستی اجرا نشده است. به طور مثال چالههای بزرگ را با این آسفالت پر کردهاند که این آسفالت مناسب این چالهها نیست یا تعدادی از چالههای خیابان را پر کرده و برخی رها شدند.
آقای زارع زاده ادامه داد: در این راستا مسئولان را صدا زدیم و نکات مورد نیاز را گوشزد کردیم و با تعدادی از مسئولان نیز برخورد شده است.
به گفته او، در حال حاضر آسفالت سرد تمام شده و با آغاز گرمای هوا، لکهگیری با آسفالت گرم در دستور کار است.