رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در حومه‌گردی سفر‌های نیم‌روزه و یک‌روزه تدارک دیده‌شده است.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان  با اشاره به اینکه  این طرح با هدف ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان برنامه‌ها خارج از شهر اصفهان برگزار میشود گفت: در حومه‌گردی سفر‌های نیم‌روزه در شهر‌هایی مانند نجف‌آباد و خمینی‌شهر و سفر‌های یک‌روزه در شهر‌های نائین، خوانسار و گلپایگان و کاشان برگزار می‌شود.

علیرضا مساح افزود: شهروندان برای همراهی در این برنامه می‌توانند از  یکم خرداد تا سی و یکم شهریورماه از طریق تماس با مناطق شهرداری و یا اداره کل گردشگری، با شماره‌های ۳۲۲۰۴۸۴۵-۰۹۳۰۷۵۶۳۲۱۵ برای ثبت نام اقدام کنند و یا در ساعات اداری (۸ تا ۱۴) به صورت حضوری به فرهنگسرا‌های شهرداری و اداره کل گردشگری مراجعه کنند.

او با بیان اینکه محدودیتی برای تعداد افراد شرکت‌کننده در حومه‌گردی وجود ندارد گفت: با تکمیل شدن یک مجموعه، تاریخ و زمان مشخص می‌شود و اتوبوس به سمت مقصد حرکت می‌کند، معیار تعداد گروه‌هایی که روزانه به سمت مقاصد حرکت می‌کنند، تعداد مخاطب‌هایی است که ثبت نام می‌کنند و اگر تعداد به حد نصاب یک اتوبوس برسد، محدودیتی برای تعداد گروه‌های اعزامی نداریم و تمامی شهروندان در تمام رده‌های سنی می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شوند، همچنین هزینه برای هر فرد بدون ناهار ۲۷۰ هزار تومان است.

مساح در خصوص مکان‌هایی که در شهر‌های مختلف بازدید می‌شود  افزود:در پیربکران، از مناطق مقبره پیربکران، پل بابا محمود، کبوترخانه و امام‌زاده، در خوانسار، دشت لاله‌های واژگون، کوچه باغ‌ها، پارک سرچشمه، آسیاب آبی و روستای وانشان و در گلپایگان، بازار و مناره تاریخی گلپایگان، پارک جنگلی، ارگ تاریخی گوگد و مسجد جامع بازدید خواهد شد.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: از نازین قلعه، امام‌زاده، خانه پیرنیا (موزه مردم‌شناسی)، کارگاه عبا بافی محمدیه و مسجد تاریخی در نائین بازدید خواهد شد همچنین سفر به کاشان از دو مسیر، نطنز، ابیانه، نیاسرم و بازدید گلاب‌گیری و مسیر دوم، گلاب‌گیری کاشان و بازدید از مناطق تاریخی انجام خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.