اختصاص بسته‌های تسهیلات ویژه به زوج‌های نابارور

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اختصاص بسته‌های تسهیلات ویژه به زوج‌های نابارور در استان گفت : این بیمه ۹۰ تا ۱۰۰ درصد از هزینه‌های درمانی این زوج‌ها را پرداخت می‌کند.

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه کمک به درمان زوج‌های نابارور را از مهمترین خدمات این نهاد در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت عنوان کرد و گفت : در همین راستا در استان کرمانشاه تاکنون برای هزار و ۱۰۰ زوج نابارور پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پرونده این تعداد زوج مورد بررسی قرار گرفته و نشاندار شده اند، اضافه کرد: برای استفاده از بسته‌های تسهیلاتی بیمه سلامت، زوج‌های نابارور باید نشان‌دار شوند و برای این امر آن‌ها باید به صورت حضوری به دفاتر بیمه سلامت مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه یادآور شد: زوج‌های جوان باید حتما از زمان ازدواجشان یکسال گذشته باشد و مستندات و مدارک خود را به این بیمه ارایه دهند که پس از بررسی مستندات و تایید پزشک معتمد این زوج‌ها اصطلاحا نشاندار شده و از بسته‌های تسهیلاتی استفاده خواهند کرد.

تحویلیان، با بیان اینکه تمام مدارک و اطلاعات این زوج‌ها در بیمه سلامت به صورت کاملا محرمانه نگهداری می‌شود افزود: در استان کرمانشاه زوج‌های نابارور می‌توانند برای درمان خود به مرکز ناباروری بیمارستان معتضدی که طرف قرارداد بیمه سلامت است، مراجعه کنند.

وی افزود: علاوه بر این این زوج‌ها می‌توانند به هر مرکز و موسسه دیگر حتی در استان‌های دیگر نیز برای درمان خود مراجعه کنند، زیرا بیمه سلامت ۹۰ تا ۱۰۰ درصد این هزینه‌ها را در صورتی که زوج‌ها نشان دار شده باشند پرداخت خواهد کرد .

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.