مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرگفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی افزود: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام برنامه‌های مختلفی در این شهرستان برگزار می‌شود.

او از برپایی دسته‌جات عزاداری در سالروز شهادت امام صادق (ع) خبر داد و تصریح کرد: اجتماع عزاداران در مسجد جامع ملایر با سخنرانی سید حسین مومن از اساتید عالی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری عزاداری شهادت امام صادق (ع) در بیش از یکصد مسجد و هیئت شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت تبلیغی ۶۰ روحانی و ۳۰ مداح نیز در ایام شهادت رئیس مذهبی تشیع از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر خواهد بود.

نجفی به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن به نیت امام صادق (ع) در مساجد شهرستان ملایر در سالروز شهادت این امام همام اشاره کرد و افزود: انتشار محتوا‌های از احادیث امام صادق (ع) در فضای مجازی و نشست با جوانان با موضوع پاسخ به شبهات از کلام امام صادق (ع) از دیگر برنامه‌ها خواهد بود. هم‌چنین با همکاری سایر نهاد‌ها یادواره‌های شهدا را نیز در شهرستان در سالروز شهادت امام صادق (ع) خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.