رئیس فدراسیون ژیمناستیک از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ ژیمناستیک به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

عابد حقدادی در مجمع سالیانه هیات استان اردبیل گفت: هیئت ژیمناستیک استان اردبیل از استان‌های دارای پتانسیل‌های بالای کشور نسبت به استان‌های همتراز است.

رییس فدراسیون ژیمناستیک افزود: استان اردبیل به دلیل حضور ورزشکاران آن در تیم‌های ملی در ادوار مختلف پتانسیل‌های بالایی در این رشته نسبت به استان‌های همجوار دیگر دارد که امیدواریم با حضور رییس هیات و اعضای هیات شاهد ادامه افتخارآفرینی ورزشکاران این استان در سال‌های آتی باشیم.

حقدادی بیان کرد: ژیمناستیک از رشته‌های پایه در ورزش است و این مسئله بیانگر اهمیت ژیمناستیک در کشور‌های مختلف است و به همین دلیل این رشته و ورزشکاران آن باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

او افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در ژیمناستیک استان اردبیل صورت گرفته و این رشته حمایت مناسبی را از سوی اداره کل ورزش و جوانان به همراه داشته است.

رییس فدراسیون ژیمناستیک اضافه کرد: امسال سال پرترافیکی برای رشته ژیمناستیک هستیم و رویداد‌های بزرگی، چون بازی‌های آسیایی، مسابقات کسب سهمیه المپیک، قهرمانی آسیا، ۶ رویداد بین المللی در رشته هنری و ۴ رویداد در شاخه ترامپولین خواهیم داشت که این امر مستلزم برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح هیات‌های استانی برای حضور ورزشکاران و کسب سهمیه است.

حقدادی گفت: در بحث رویداد‌های آموزشی فدراسیون بازنگری جدی به این امر دارد که علاوه بر تقویت هیات‌های استانی از طریق برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با کیفی سازی منابع درآمدی هم به هیات اضافه کنیم.

او در پایان خواستار فعال شدن تمام شاخه‌های رشته ژیمناستیک در استان اردبیل شد و قول مساعد برای میزبانی مسابقات جایزه بزرگ ژیمناستیک به استان اردبیل داد و گفت: استان اردبیل میزبان شایسته‌ای برای این رقابت‌ها خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.