فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف ۱۰۱ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه در شهرستان زابل خبر داد.

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد حمل و جابجایی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به شهرستان زابل و سپس به استان‌های همجوار را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این انتظامی قرار گرفت. 

 وی افزود:تعداد چند اکیپ از تکاوران پلیس با هماهنگی قضایی به وسیله خودرو‌های پوششی به سطح محور‌های مواصلاتی شهر عزیمت و در نهایت خودروی مورد نظر را در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان، شناسایی و پس از توقف و انتقال خودرو به مقر پلیس در بازرسی از آن تعداد ۷۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط گردید.

 وی تصریح کرد: همچنین در یک عملیات دیگر، ماموران سخت کوش پلیس از یک دستگاه سواری پژو مقدار ۳۱ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به دستگیری ۲ متهم و توقیف ۲ دستگاه خودرو در این زمینه عنوان داشت:یکی از مأموریت‌های مهم پلیس مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد پلیس در این راستا با قاچاقچیان، محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار