کشف ۱۰۱ کیلوگرم مواد مخدر در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف ۱۰۱ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه در شهرستان زابل خبر داد.

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد حمل و جابجایی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به شهرستان زابل و سپس به استان‌های همجوار را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این انتظامی قرار گرفت. 

 وی افزود:تعداد چند اکیپ از تکاوران پلیس با هماهنگی قضایی به وسیله خودرو‌های پوششی به سطح محور‌های مواصلاتی شهر عزیمت و در نهایت خودروی مورد نظر را در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان، شناسایی و پس از توقف و انتقال خودرو به مقر پلیس در بازرسی از آن تعداد ۷۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط گردید.

 وی تصریح کرد: همچنین در یک عملیات دیگر، ماموران سخت کوش پلیس از یک دستگاه سواری پژو مقدار ۳۱ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به دستگیری ۲ متهم و توقیف ۲ دستگاه خودرو در این زمینه عنوان داشت:یکی از مأموریت‌های مهم پلیس مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد پلیس در این راستا با قاچاقچیان، محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار