همه شهرهای زنجان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق آخرین اعلام رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی همه شهرهای این استان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

مشهود تقی لو معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بعد از ماه‌ها جولان کرونا در کشور و این استان، طی هفته‌های اخیر شاهد فروکش کردن میزان ابتلا به کرونا هستیم.

وی اضافه کرد: هفته گذشته هیچ مورد جدید ابتلا و یا فوت ناشی از این ویروس در استان به ثبت نرسید و فقط یک نفر در بیمارستان بستری است.

این مسوول ادامه داد: بنابر آخرین اعلام وضعیت رنگبندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این هفته هیچ کدام از شهرهای کشور در شرایط قرمز کرونایی نیست، هفت شهر در وضعیت نارنجی و تعداد شهرها با وضعیت زرد نیز به ۱۰۶ مورد کاهش یافته است و ۳۳۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با به ثبات رسیدن وضعیت کرونایی در کشور، کمرنگ شدن و فروکش کردن ابتلا به این ویروس امیدوار هستیم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همه حال این رویه تداوم داشته و هرگز وارد پیک نهم نشویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.