دلیل نیمکت نشین شدن نیلسون جونیور که در نیم فصل دوم بازیکن ثابت سپاهان بوده، مشخص نیست.

البته از نظر فنی و تاکتیکی وقتی سپاهان موفق شد بدون گل خورده دیدار برابر پیکان را ترک کند و ٥ گل هم بزند، مشخص است که تصمیمات فنی مورایس و دستیارانش به خوبی جواب داده است، اما شاید در روز محرومیت محمد دانشگر این انتظار وجود نداشت که دیگر مدافع میانی سپاهان هم روی نیمکت نشانده شود.

در واقع مشخص بود که سیاوش یزدانی در دیدار برابر تیم سابقش پیکان به ترکیب اصلی اضافه خواهد شد، اما حدس زدن اینکه محمد قربانی در پست دفاع میانی در کنار یزدانی قرار بگیرد، اصلا قابل حدس زدن نبود. قربانی در بازی‌های گذشته بیشتر در پست هافبک دفاعی و هجومی بازی کرده بود و غیرمنتظره بود که جای جونیور را بگیرد.

البته در طول مسابقه که کارگردان تصاویر تلویزیونی را یکی دو مرتبه روی چهره نیلسون جونیور برد، مشخص بود که او از نیمکت نشینی رضایت ندارد و البته مشخص نیست که دلیل این تصمیم فنی بوده یا استراتژی ویژه مورایس برای غلبه بر تفکرات مجتبی حسینی و شاگردانش.

سپاهان یک بازی دیگر هم پیش رو دارد و باید دید مورایس در مصاف بسیار حساس برابر مس در کرمان بار دیگر به زوج دانشگر و جونیور فرصت خواهد داد، یا شاهد دومین نمایش یزدانی و قربانی در کنار هم خواهیم بود.

برچسب ها: سپاهان ، پیکان ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار