تأکید هنیه و النخاله بر وحدت گروه‌های مقاومت

رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با دبیرکل جهاد اسلامی شهادت فرماندهان گروهان‌های قدس در نبرد با دشمن صهیونیستی را تسلیت گفت.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) در گفت‌وگویی تلفنی بر وحدت موضع مقاومت تأکید کردند.

 رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر این که «مقاومت همیشه به خون شهدا وفادار بوده است» شهادت شماری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس در نبرد اخیر با دشمن صهیونیستی را تسلیت گفت.

هنیه اقدام گردان‌های مقاومت در چارچوب اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی در بمباران راکتی شهرک صهیونیستی «کفارعزه» را ستود و از عملکرد درخشان مجاهدان گروهان‌های قدس در این نبرد قهرمانانه تجلیل کرد.

زیاد النخاله نیز روحیه شراکت و مقاومت و پیروزی مجاهدان فلسطینی را مایه افتخار دانست و تأکید کرد که گروهان‌های قدس همواره نسبت به ملت و امت حُسن ظن داشته‌اند. دبیرکل جنبش جهاد اسلامی همچنین از هنیه به خاطر این تماس تلفنی قدردانی کرد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس پیش از این نیز در بیانیه‌ای از کشور‌ها و گروه‌های حامی فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

همچنین «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان، مقاومت ملت فلسطین را ستود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار