آغاز رسمی تولید در کارخانه پوشش، ماه آینده در رشت

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: شرکت صنایع پوشش، از ماه آینده رسما شروع به تولید می‌کند.

تیمور پورحیدری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در بازدید از شرکت صنایع پوشش از راه اندازی این کارخانه در ماه آینده خبر داد.

او با بیان اینکه تولید آزمایشی کارخانه پوشش پیش از این آغاز شده است، گفت: این شرکت با به کارگیری دستگاه‌های مدرن و بروز و فروش دستگاه‌های مستعمل و غیرقابل توجیه از ماه آینده رسما شروع به تولید می‌کند.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به سالن ریسندگی این شرکت افزود: این خط تولید با اشتغال ۵۰ نفر شروع به کار کرده است و به تدریج در ۳ ماه آینده اشتغال مستقیم آن به ۱۲۰ نفر، با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ تُن خواهد رسید.

پورحیدری در خصوص سالن بافندگی این شرکت نیز گفت: این خط تولید گردباف است و انواع تریکو، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه و ورزشی را تولید می‌کند.

به گفته او سالن بافندگی کارخانه پوشش با اشتغال ۳۰ نفر در ۲ شیفت از هفته آینده شروع به فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان صمت گیلان تصریح کرد: به تدریج با اضافه شدن دستگاه‌های جدید در چند ماه آینده اشتغال مستقیم این خطوط با افزایش به ۶۰ نفر خواهد رسید و ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار و ۴۰۰ تن خواهد بود.

کبری مهرورز، سرپرست شرکت صنایع پوشش ایران نیز در این بازدید گفت: ایجاد سالن دوزندگی از برنامه‌های آینده صنایع پوشش است.

به گفته او، سالن دوزندگی به مساحت ۷۰۰ متر مربع جهت اشتغال ۱۰۰ نفر نیروی زن بی سرپرست و بدسرپرست و بانوان جویای کار برنامه ریزی شده است.

سرپرست شرکت صنایع پوشش ایران با اشاره به اینکه در حال خرید دستگاه دوزندگی هستند، تصریح کرد: نیرو به تعداد ۲۰۰ نفر قابل افزایش خواهد بود و راه اندازی آن تا قبل از پایان سال برنامه ریزی شده است.

مهرورز افزود: فروشگاه دائمی محصولات صنایع پوشش از اول اردیبهشت ماه در ورودی شرکت ایجاد شده که در آن پوشاک عرضه می‌شود و با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شده است.

او تصریح کرد: از برنامه‌های دیگر این شرکت ایجاد سالن رنگرزی و تکمیل است که مقدمات کار فراهم شده و در ۲ ماه آینده سوله آن آماده و فرآیند خرید ماشین آلات در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.