مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : تعاون روستایی این استان تاکنون با تشکیل هشت اتاق اصناف کشاورزی در شهرستان‌ها و ۲۲ اتحادیه صنفی در کشور پیشرو بوده است.

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در نشست آموزشی سامانه سبک اتاق اصناف کشاورزی ایران که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی تعاون روستایی استان کرمانشاه برگزار شد، گفت : هشت اتاق اصناف کشاورزی شهرستان در سطح استان تشکیل شده و یک اتاق در مرحله برگزاری انتخابات است.

وی افزود: استان کرمانشاه به عنوان پیشرو در تشکیل اتاق اصناف کشاورزی بوده که امید است در پایان شش ماه اول سال جاری تمام ۱۴ شهرستان استان صاحب اتاق اصناف کشاورزی شوند.

صفایی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۲ اتحادیه صنفی در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده و تشکیل اتحادیه‌های صنفی در سایر شهرستان‌ها در دستور کار تعاون روستایی استان قرار دارد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در خاتمه به مزیت سامانه سبک اتاق اصناف کشاورزی ایران اشاره کرد و افزود: تمامی فعالیت‌های مربوط به کسب و کار کشاورزان در این سامانه انجام خواهد شد و در نهایت جواز کسب بهره برداران بخش کشاورزی در این سامانه صادر می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.