برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال نابینایان کشور در یزد

سرمربی تیم فوتبال نابینایان ایران گفت: اولین اردوی استعدادیابی فوتبال نابینایان کشور در یزد در حال برگزاری است.

جواد فلفلی سرمربی تیم فوتبال نابینایان ایران گفت: استان یزد از پتانسیل خوبی در ورزش‌های نابینایان و کم بینایان برخوردار بوده و رتبه سوم فوتبال جوانان کشور را کسب کرده و بر این اساس، اولین اردوی استعدادیابی در این شهر برگزار می‌شود. 

او افزود: مسابقات قهرمانی جوانان کشور با هدف استعدادیابی و تقویت تیم ملی در اسفند برگزار شد و تعدادی از جوانان شرکت کننده در این مسابقات، در قالب تیم ملی جوانان یا استعدادیابی انتخاب و هم اکنون اردوی این تیم در یزد در حال برگزاری است.

سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان همچنین اظهار داشت: پیش بینی می‌شود پنج اردو در امسال برگزار شود.

دشتی رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان یزد هم با اشاره به حضور شش ورزشکار از استان در این اردو تصریح کرد: اولین اردو از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد

او افزود: ۱۶ فوتبالیست از استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی، تهران، لرستان، فارس و یزد در این اردو شرکت کرده اند.

دشتی ادامه داد: هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد در رشته‌های گلبال، شنا، شطرنج و فوتبال فعالیت دارد و تیم فوتبال پنج نفره استان سال گذشته تشکیل و در اسفند به مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور دست یافت.

او خاطرنشان ساخت: گلبال دختران نیز به دسته یک صعود کرده و در رشته شنا در رتبه دوم و هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان هم در رتبه سوم کشور قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.