بارش باران در مشهد ادامه خواهد داشت

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:تا بعدازظهر فردا ناپایدار‌های جوی در سطح استان به ویژه در نواحی شمال غربی، بخش‌های از مرکز و شهرستان‌های تربت حیدریه، فریمان و توابع آن ادامه دارد.

زهرا آهنگر زاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با ۴ درجه و مهولات با ٣٣ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بردسکن با سرعت ١١٢ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

او با اشاره به اینکه طی همین مدت مشهد نوسانات دمایی ١١ و ٢۶ درجه را به ثبت رسانده است، افزود: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۵ درجه و در سردترین ساعات به ١٠ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین از شهرستان‌های قوچان، گلمگان، تربت‌جام، درگز، قوچان، فریمان، مشهد، جغتای، کلات نادری، جوین، طرقبه و شاندیز بارش باران گزارش شده است و بیشترین بارش از درگز به میزان ۶.۶ دهم میلیمتر، قوچان ۵.۶ دهم میلیمتر و از ایستگاه‌های مشهد بیشترین بارش از شهرک امام علی به میزان ۶ میلیمتر و فرودگاه مشهد ١.۵ میلیمتر بارش ثبت شده است.

آهنگززاده بیان کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی کماکان تا بعدازظهر فردا ناپایدار‌های جوی در سطح استان به ویژه در نواحی شمال غربی، بخش‌های از مرکز و شهرستان‌های تربت حیدریه، فریمان و توابع آن ادامه دارد.

بارش‌ها به شکل باران و در مناطق گرمسیر استان بارش‌ها رگباری توام با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه وزش باد شدید به نسبت شدید را همچنان در سطح استان خواهیم داشت.

او تصریح کرد: دما از فردا روند افزایشی خواهد داشت به گونه‌ای که در مناطق گرمسیر استان دما به ٣٠ و حتی بیشتر خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.