اعلام برنامه‌های هفته جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران، مهمترین برنامه‌های هفته جوانی جمعیت در این استان را اعلام کرد.

زهرا حبیبی در نشست با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: برگزاری اولین جشنواره کشوری جوانی جمعیت، ساخت جبهه رصد جمعیت، طراحی و اجرای بوم راهبردی حل بحران جمعیت، ساخت نرم‌افزار جوانی جمعیت و همچنین برگزاری بیش از ۲۰ جشنواره محلی در نقاط مختلف استان از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی افزود: شناسایی و معرفی زوجین نابارور به مراکز ناباروری سطح دو و سه، افتتاح مرکز سطح دو درمان ناباروری لردگان، افتتاح کلینیک سلامت باروری و جنسی استان در دستور کار قرار دارد.

حبیبی اضافه کرد: موضوع جمعیت از جمله مسائلی است که با اولویت و به صورت فوری در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به همه دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌های کشور ابلاغ شده است از این رو ما اولین کارگروه حمایت از خانواده و جمعیت را در مرکز استان و مراکز شهرستان‌ها تشکیل دادیم و وظایف تمام دستگاه‌ها در این حیطه مشخص شد.پ

حبیبی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری رتبه هشت کشوری را در زمینه اجرای برنامه‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.