فرماندار شهرستان فارسان از آغاز عملیات عمرانی ساخت بیمارستان بین‌راهی در باباحیدر خبر داد.

هادی صالحی اظهار داشت: پارسال، ۲۴ تخت به ظرفیت بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان اضافه شد و هم اکنون طرح ساخت مجموعه هفت هزار متری الحاقی به این بیمارستان نیز فعال است.

وی با بیان اینکه ساختمان اورژانس و مرکز دیالیز فارسان در حال تکمیل است، افزود: در راستای توسعه مراکز درمانی، دو هزار و ۶۰۰ متر زمین در محله بالای فارسان خریداری شده که هم‌اکنون در مرحله استحکام‌سازی است و حدودا تا دو ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

صالحی اضافه کرد: در حال حاضر پزشکان متخصص و فوق تخصص هفته‌ای دو روز در بیمارستان روانپزشکی سینای جونقان به ارائه خدمت می‌پردازند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی طرح آبگیری از سد آلج جونقان به اتمام رسیده است، گفت: با استقرار پمپ آب، این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

صالحی با بیان اینکه میزان ذرت علوفه‌ای تولیدشده در فارسان نیاز استان را هم می‌تواند رتفع کند، تصریح کرد: این شهرستان در زمینه حجم تولید محصولات کشاورزی در استان رتبه سوم را دارد، اما جایگاهش در زمینه ارزش ریالی و درآمد از این حوزه، نهم است.

وی به وجود هزار و ۲۰۰ هکتار باغات موثره در فارسان اشاره کرد و ادامه داد: تقویت گلخانه‌ها و رونق هرچه بیشتر صنعت چوب نیز در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۷:۳۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
در مسیر ترانزیتی شمالی استان چلگرد ،بازفت و اندیکا
در مسیر تجاری و ترانزیتی بازفت اندیکا نیز مکان مناسبی برای ساخت بیمارستان و یا اورژانس در مسیر شمالی و بین استانی ،استانمان چهارمحال و بختیاری با استان مجاور خوزستان خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسیر بین فارسان باباحیدر برای انواع ساخت و ساز دانشگاهی ویا شهر سلامت شهرستان بسیار مناسب و خوش نما و با ویویی عالیست مسیری کوتاه که این دو شهر زیبا را نیز بهم اتصال میدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
در واقع بالادست جاده فیل آباد باباحیدر
آخرین اخبار