وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح تابستانه مهارت با همکاری سه دستگاه به زودی اجرایی می‌شود + فیلم

سید صولت مرتضوی گفت: طرح تابستانه مهارت که امسال برای اولین بار طراحی شده است، توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای وزارت کار، کمیته امداد امام خمینی و وزارت آموزش و پرورش راه اندازی می‌شود.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با طرح تابستانه مهارت گفت: این طرح، طرحی ابتکاری است که امسال برای اولین بار طراحی شده است، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای وزارت کار با همکاری کمیته امداد امام خمینی و وزارت آموزش و پرورش  طرحی را در دست تنظیم دارند که به امید خدا آموزش‌های ماهرانه تابستان را راه اندزی کنند و ترویج دهند.

وی گفت: این موضوع مقدماتش بسته شده و زمانی که طرح تکمیل شد حتما بیشتر اطلاعاتی از آن منتشر می‌شود.

وی درباره ادغام شرکت‌ها توسط وزارت کار گفت: شرکت‌ها بسیار متعدد هستند و هم باید هلدینگ‌ها را اصلاح کنیم و هم باید شرکت‌ها را ادغام کنیم و همچنین بخشی را باید به تعاونی‌ها و بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی ادامه داد: این کار را شروع کردیم و گام به گام پیش می‌رویم. پیامد این کار نیز افزایش بهره وری وری و مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد کشور و افزایش سهم تعاونی‌ها در اقتصاد و کاهش هزینه‌های وزارت تعاون و انتفاع مودیان خصوصا بازنشسته‌ها خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام تا وقتی که کسی به فکر حقوقهای بسیار ناچیز کارکنان فنی حرفه ای نیست این قشر زحمت کش چه کنند چرا هیچ مسولی پیگیری مشکلات ما کارکنان نیست سلام به خدا حقوق ما کارکنان فنی حرفه ای خیلی کم هست با انکه به اکثر مقامات حتی خودم به بیت مقام معظم رهبری نامه نوشتم باز مسولان نه جواب دادن نه پیگیری کردن اگر میتوانید در رابطه با حقوقهای ما کارکنان فنی حرفه ای به سران دولت تذکر بدهید بد جور شرمنده خانواده هستیم این حقیر با27سال خدمت حکمم امسال بااین همه افزایش که میگن باخانواده4نفری وکسورات قانونی خیلی نا چیز دریافتی دارم لطفا رسدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سانسور نکنید کمبود اعتبار در آموزش فنی وحرفه ا ی به راحتی لمس میشود وآموزشها در پائین ترین سطح قرار دارد و بیمه تکمیلی و معیشت کارکنان هم در حد افتضاح قراردارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بیمه تکمیلی کارکنان 2سالی هست که وضعیت اسفبار دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
عجب سازمانی شده آموزش فنی وحرفه ای. کارکنانش توی کارزار درخواست انحلالش رو میدن،تا حالا نتونسته فوق العاده خاص کارمندانش رو پرداخت کنه که کارکنان دادگستری از سال 91 میگیرن ،فوق العاده ویژه کارمندانش به دوگروه 35 و 50%تقسیم شده،رفاهی پرداختی سال 1401 برابر با رفاهی پرداختی سال 85 بوده،کارگاهها خالی از کارآموزان آزاد شده(نه محصل) خریدهای کافی برای آموزش انجام نمیشه و بسیار مشکلات دیگر که عمدتا باعث وبانی اش مسئولان نالایقه سازمانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
فنی وحرفه ای خیلی وقته فاتحه اش خونده شده. حقوق کارمندان این سازمان دراستانها زیر خط فقره .شبیه مستمری شده دریافتی میانگین زیر 5میلیون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
صولت جان تورم کنترل نشد حقوق کارگر چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
کدوم کار کدوم رفاه حرف بی اساس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
برای آموزشهای فنی که کمبود وانحصاری نداریم،هر کس بخواهد وبتواند درفنی حرفه ای یا در بازار کار یاد میگیرد،در رشته های پر متقاضی دانشگاه انحصار وکمبود وجود دارد واز صدها نفر که استعداد آن کار را دارند یکی را انتخاب میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا کمبود نداریم حرف شما مصداق زیره به کرمان بردن است مراکز خالی از کارآموز پس چیه؟ اعتبار آموزش نزدیک به صفره ،معیشت کارمندان که هیچ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا همش برای کمیته امداد و مستضعفان و ... ، پس بدای عموم مردم چکار می کنید؟ اصلا قادر هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینه براکمیته امدادم نمیتونن کاری بکنن ،فقط شعاره شعاره
آخرین اخبار