سرپرست پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند ۲ نفره سارقان منازل که در ۹ فقره سرقت اموالی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرهنگ حکمت اله شجاعی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل و خودرو در منطقه دهقان ویلا شهر کرج، ماموران کلانتری ۴۶ با گشت زنی های هدفمند یک سارق منزل را حین بالا رفتن از دیوار منزل یکی از خانه های خالی از سکنه دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.
 
او افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای می باشد که به تازگی با قید وثیقه از زندان به مرخصی آمده و در ایام مرخصی با همدستی یکی از دوستانش اقدام به ۹ فقره سرقت منزل و خودرو در منطقه دهقان ویلا شهر کرج کرده است.
 
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد:ماموران پس از شناسایی هویت همدست متهم، نامبرده را به همراه ۲ خانم که سارقان را در زمینه فروش اموال مسروقه همراهی می کردند نیزدستگیر کردند                            
 
او گفت: برابر بررسی های به عمل آمده، ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته حدود ۲ و نیم میلیارد تومان برآورد می شود.
 
سرهنگ شجاعی از شناسایی همه مال باختگان این پرونده خبر داد و گفت: متهمان با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
سرپرست پلیس آگاهی البرز در پایان خاطرنشان کرد که تجهیز منازل به حفاظ، دوربین مداربسته و قفل های استاندارد می تواند تا حد قابل توجهی از وقوع سرقت پیشگیری کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.