قرار است طی چهار سال ۴۰ هزار واحد شهری و ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان چهارمحال وبختياری از احداث شود.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه نظارت‌های میدانی خود از طرح‌های نهضت ملی مسکن استان، از سایت فرخشهر دیدن کرد.

وی که به تبع اهمیت موضوع مسکن برای شخص رهبر معظم انقلاب و شخص رییس‌جمهور اهتمام ویژه‌ای برای اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته است امسال با نظارت میدانی بر طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان و فارسان، ضمن احصای موانع موجود و دستور به دستگاه‌های اجرایی برای رفع آن، تمام ظرفیت‌های استان برای اجرای به موقع این طرح را به کار گرفته است.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ قرار است طی چهار سال ۴۰ هزار واحد شهری و ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری احداث شود که تاکنون عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد آن آغاز و تعدادی از واحد‌ها در آستانه تکمیل و بهره‌برداری است.

در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

استان چهارمحال و بختیاری یک میلیون نفر جمعیت دارد که در ۴۳ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی ساکن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشاالله ۴۰۰ سال دیگه
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۰:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
به امید گسترش ساخت شهرهای ویلایی نهضت ملی و پوشش در همه شهرها و شهرستانهای سراسر استان
آخرین اخبار