یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی با حمایت نظامی

همزمان با راهپیمایی پرچم صد‌ها شهرک نشین صهیونیست با حمایت ارتش این رژیم به مسجدالاقصی یورش بردند.

صبح امروز (پنجشنبه) همزمان با راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم نزدیک به ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.

براساس گزارش منابع فلسطینی صدها صهیونیست از صبح در دسته‌های چند ده نفره به مسجدالاقصی یورش برده و تحرکات مخاطره‌آمیز دارند.

راهپیمایی پرچم نیز که یک راهپیمایی تحریک‌آمیز و پر مخاطره است هرساله در این روز از تقویم عبری برگزار می‌شود. این راهپیمایی از محله‌های قدیمی قدس شروع شده و با رسیدن به مسجدالاقصی صهیونیست‌ها با پرچم رژیم اشغالگر حرکات مخصوصی را انجام می‌‌دهند و خواستار اخراج فلسطینی‌ها می‌شوند.

از صبح امروز نظامیان اشغالگر ورود صهیونیست‌ها را تسهیل کرده و احتمال داده می‌شود تعداد بسیاری دیگر از شهرک‌نشینان پس از برگزاری نماز جماعت ظهر در مسجدالاقصی، به صورت غیرقانونی وارد این مکان مقدس شوند.

در همین راستا مصطفی البرغوثی، دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین درباره مراسم صهیونیستی موسوم به راهپیمایی پرچم گفت: این راهپیمایی بیانگر اقدامی دیگر در راستای تنش‌زایی فاشیستی رژیم اشغالگر اسرائیل است. این رژیم، اقدامات تحریک آمیز خود را متوقف نمی‌کند و سران رژیم اشغالگر فقط به برگزاری راهپیمایی پرچم و مشارکت در آن تهدید می‌کنند، بلکه تهدیدات خطرناک بن غفیر برای یورش به مسجد الاقصی نمونه دیگر این اقدامات است.

شایان ذکر است اشغالگر می‌خواهد در اذهان یهودیان جهان تصویر مثبتی از خود ایجاد کند تا آن‌ها را به مهاجرت به سرزمین فلسطین تشویق کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مقاومت چرا سکوت کرده، مردم مسلمان جهان کجان که جواب این اشغالگرارو بدن؟
آخرین اخبار