تکلیف قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور امشب مشخص می شود.

پرونده لیگ بیست و دوم امشب با مشخص شدن قهرمان لیگ برتر بسته خواهد شد؛ جنگ قهرمانی بین تیم های سپاهان و پرسپولیس ادامه دارد. پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی می رود و سپاهان با مس کرمان دیدار خواهد کرد.

در حال حاضر سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس است و همه چیز به بازی این تیم بستگی دارد. در سوی دیگر جنگ بقا هم بین تیم های نفت آبادان و مس کرمان در نوع خود جذاب است.

هرچند دیدار با پرسپولیس برای نساجی مهم نیست و رتبه این تیم را تغییر نمی دهد ولی در طول تاریخ بارها موارد مشابه را داشتیم که قهرمان در روز پایانی مسابقات تغییر کند.

در تاریخ لیگ برتر ۴ مرتبه قهرمان در مسابقه آخر تغییر کرده است.

فصل ۸۰/۸۱ | استقلال در حالیکه دو امتیاز از پرسپولیس بیشتر داشت در هفته پایانی برابر ملوان شکست خورد و پرسپولیس با پیروزی برابر فجر قهرمان شد.

فصل ۸۶/۸۷ | سپاهان در حالیکه تنها با ۱ امتیاز به قهرمانی می‌رسید برابر پرسپولیس با گل دقیقه ۹۰+۷ سپهر حیدری شکست خورد و قهرمانی به پرسپولیس رسید.

فصل ۸۷/۸۸ | فولاد در حالیکه ۳ امتیاز از استقلال بیشتر داشت و به ۱ امتیاز برای قهرمانی نیاز داشت در هفته پایانی برابر ذوب‌آهن شکست خورد و استقلال با پیروزی برابر پیام قهرمان شد.

فصل ۹۳/۹۴ | تراکتور و نفت در حالیکه رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار داشتند، در هفته پایانی و در تبریز به تساوی ۳ - ۳ رسیدند تا سپاهان با پیروزی در مسابقه خود از رتبه سوم به قهرمانی برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار