نشست مشترک مهندسان ایران و افغانستان در هرات + فیلم

شماری از مهندسان افغانستان و ایران به منظور تبادل نظر در قسمت توسعه شهری، فنی و صنعت در ولایت هرات نشست مشترکی برگزار کردند.

شماری از مهندسان افغانستان و ایران به منظور تبادل نظر در قسمت توسعه شهری، فنی و صنعت در ولایت هرات نشست مشترکی برگزار کردند.

نشست مشترک مهندسان ایرانی و افغانستانی در هرات با هدف برقراری ارتباط بیشتر بین تاجران و سرمایه گذاران دو کشور و استفاده بیشتر از تجارب کار تجارت و بازاریابی برگزار شد.

در این دیدار طرفین بر روی موضوعاتی از قبیل شهرسازی، خدمات مهندسی، تولیدات مواد بهداشتی و لوازم ساختمانی بحث و تبادل نظر کردند.

مسئولان اتاق تجارت و سرمایه گذاری ولایت هرات و بخش های تجارتی و سرمایه گذاری جمهوری اسلامی ایران برگزاری چنین نشست ها را گام های موثری به منظور رشد تجارت و سرمایه گذاری دانسته و بر تداوم آن تاکید کردند. 

علی امیدبخش، معاون سرمایه گذاری اداره کل صنعت و معادن خراسان رضوی اظهار داشت: ایران آمادگی کامل دارد تا در بخش های معادن، بازسازی و تولید در افغانستان سرمایه گذاری کند.

این در حالی‌است که چند روز قبل هم شماری از تاجران و سرمایه‌گذاران ایرانی با حضور در هرات و در نشست مشترک با اعضای اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری، بر افزایش سطح مراودات تجاری میان افغانستان و ایران تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار