برخی از شرکت‌های هواپیمایی کانادا به دلیل اعتصاب گسترده خلبانان مجبور شدند پرواز‌های خود را تا اطلاع ثانوی لغو کنند.

شرکت هواپیمایی وست جت متعلق به Onex Corp (ONEX.TO) روز پنجشنبه اعلام کرد که پرواز‌های خود را به دلیل اعتصاب خلبانان پس از اعتراضات گسترده بر سر دستمزد و مشکلات معیشتی لغو خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، خلبانان روز دوشنبه در بیانیه‌ای نسبت به این اعتصاب گسترده هشدار داده و گفته بودند اگر به مطالبات آن‌ها رسیدگی نشود، رفت و آمد هوایی ممکن است با مشکلات جدی مواجه شود. 

الکسیس فون هونزبروک، مدیرعامل شرکت هواپیمایی وست جت در بیانیه‌ای گفت: ما در یک بن‌بست بحرانی با اتحادیه باقی مانده‌ایم و هیچ چاره‌ای نداریم جز اینکه شروع به برداشتن گام‌های دردناک برای توقف کار و فعالیت کنیم.

شرکت هواپیمایی وست جت کانادا رسماً اعلام کرده تا زمانی که مطالبات مالی خلبانان و کارکنانش توسط دولت مورد توجه قرار نگیرد اجازه پرواز به هواپیماهایش را صادر نخواهد کرد.

از زمان آغاز درگیری‌های نظامی در اوکراین و حمایت‌های بی وقفه غرب از دولت کی یف شرایط مالی و اقتصادی در بیشتر کشور‌های غربی رو به افول گذاشته، در ماه‌های اخیر بیشتر کشور‌های بزرگ غربی شاهد اعتصاب‌های گسترده اصناف در اعتراض به دستمزد‌های پایین و سیاست‌های اشتباه دولت‌ها در قبال مشاغل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار