معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خبر داد

بهره برداری از پروژه زیرگذر ورودی میدان ارغوان شهر ایلام در ایام اربعین

معاون استاندار ایلام گفت: پروژه زیرگذر ورودی میدان ارغوان با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی ایام اربعین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در بازدید از عملیات تکمیلی زیرگذر ارغوان شهر ایلام گفت:  تقاطع غیر همسطح ارغوان شهر ایلام امسال تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود.

هژبری اظهار داشت: یکی از نقاطی که در سال‌های اخیر باعث ایجاد گره ترافیکی در ایام اربعین می‌شد محدوده میدان ارغوان شهر ایلام بود که احداث پل زیرگذر ارغوان به منظور کاهش بار ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور عمرانی استاندار افزود: با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام از سمت تونل آزادی دسترسی مسیر برگشت کنارگذر شرقی و دره ارغوان به داخل شهر ایلام عملیات احداث این پل زیر گذر که تکمیل کننده پل روگذر ارغوان است اجرایی شد.

هژبری تاکید کرد: طول پل زیرگذر ارغوان ۴۲ متر است و در مجموع طول رمپ‌های ورودی و خروجی آن یک کیلومتر است که برای احداث آن اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه هم اکنون دیوار کشی و ایمن سازی رمپ‌های طرفین این پروژه صورت گرفته گفت: ایمن سازی، کاهش ترافیک ورودی شهر ایلام و همچنین دسترسی مسافرین از کنارگذر شرقی ایلام و دره ارغوان به داخل شهر از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.