چندی پیش حمید فرخ نژاد برای همیشه از وطن گریخت و برای پذیرش خود در میان وطن فروشان دیرینه به شبکه معاندی رفت تا چهره خود را تثبیت کند، همین اتفاق، اما به شکلی دیگر و در جغرافیایی متفاوت رخ داده است.

چندی پیش حمید فرخ نژاد پس از گرفتن دستمزد کاملش از یک سریال که در آن نقش مامور امنیتی را بازی کرد، از میهنش گریخت. سپس برای پذیرش خود در میان وطن فروشان دیرینه به شبکه معاندی رفت تا چهره خود را تثبیت کند. در همین حوالی اتفاقی دیگر افتاده که ذهن را درگیر خود می‌کند.

بازیگر «ویولن زن روی بام» جاسوس موساد

یک ماه پیش حییم توپول، شناخته شده‌ترین بازیگر رژیم صهیونیستی، از دنیا رفت و تیتر نخست رسانه‌ها شد؛ اما چند روز پیش خانواده او در گفتگو با هآرتص و و اسرائیل تایمز تأیید کردند که او «مامور موساد» بود. 

بازیگر رژیم صهیونیستی

این بازیگر معروف سده بیستم که با بازی در فیلم «ویولن‎‌زن روی بام» در جهان شناخته شد، از جایگاه ویژهٔ خود به‌عنوان یک ستاره جهانی برای کمک به موساد در خارج از رژیم اسرائیل استفاده می‌کرد.

افتخار خانوادگی به جاسوسی پدر 

پسر او «عمو»، در گفتگو با JERUSALEM POST می‌گوید: «او و خواهرانش می‌دانستند که پدرشان از سوی موساد در عملیات‌های فوق سری فعالیت داشته است.»

افتخار خانوادگی

پسر توپول می‌گوید: «پدرم این امکان را داشت تا به راحتی بی‌هیچ جستجو و بازرسی بدنی به هر مکانی که می‌خواست برود؛ و از این فرصت برخوردار بود که اسناد مورد نظر موساد را جابجا کند و از افراد و اماکنِ مورد نیاز موساد عکس و فیلم بگیرد، بی‌آنکه کسی به او مظنون شود.»

پسر توپول در همین گفتگو به این نکته اشاره می‌کند که: «پدرم همیشه با دوربین و ضبط‌صوت‌هایی که در نهایت تکنولوژی روز بود به خارج سفر می‌کرد.»

کمی درنگ و تامل

جدا از موضع آشکار ما نسبت به رژیم اشغالگر صهیونیستی و سازمان جهنمی موساد، یک «بازیگر اسرائیلی» پس از جهانی شدن، تمام زندگی خود را وقف همراهی با سازمان امنیت رژیم غاصب می‌کند؛ اما بازیگر سابق ایرانی و امروز امریکایی شده، که یک هزارم شهرت و جایگاه بین‌المللی توپول را هم ندارد، پس از اینکه با دریافت دستمزد‌های نجومی و شکستن رکورد نقش آفرینی در نقش ماموران امنیتی از کشورش می‌گریزد، برای بازی در نقش آن سربازان گمنام عذر خواهی می‌کند!

دقت کنیم منظور از عذرخواهی نه به خاطر همکاری با نهاد‌های امنیتی بلکه به خاطر بازی در فلان نقش، فلان فیلم بوده است. 

به مانند فیلمی هالیوودی

حییم توپول پس از نمایش جهانی فیلم «ویولن‌زن روی بام» به کارگردانی نورمن جویسون در سال ۱۹۷۱ به لندن مهاجرت کرد، درست مانند فیلم‌های هالیوودی.

به‌گفته خانواده توپول: در آن دوران خانه آن‌ها در لندن به یک دفتر موساد در انگلستان تبدیل شد و یک مقام بلند پایه موساد به نام تسویکا مالخین پیاپی به خانهٔ توپول سفر می‌کرد و هر بار عملیاتی از موساد را از آن‌جا پیش می‌برد و هدایت می‎‌کرد.

در یک مورد پدرش و تسویکا مالخین برای نصب تجهیزات شنود در سفارت یک کشور عربی به یکی از پایتخت‌های اروپایی سفر می‌کنند و مجبور می‌شوند دیوار مشترک آپارتمان اجاره شده را سوراخ کنند تا تجهیزات شنود را نصب کنند. سروصدای سوراخ‌کردن دیوار نیرو‌های امنیتی سفارتِ هدف را به آن جا می‌کشاند، اما توپول و مالخین که فکر این وضعیت را از پیش کرده بودند، با نشان‌دادن تجهیزات دندانپزشکی که از قبل در آپارتمان قرار گرفته بود، مدعی شدند که آن‌جا به یک مطب دندان پزشکی تغییر کاربری داده! مالخین روپوش پزشکی به تن کرده بود و توپول روی یونیت دندانپزشکی دهان خود را باز کرده و نقش بیمار را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده بود. کارمندان امنیتی آن سفارت پوزش خواستند و رفتند. توپول و مالخین ساعاتی بعد، با شادی از انجام یک ماموریت موفق آن جا را ترک کردند.

از توپول تا فرخ نژاد، از مالخین تا علیرضا امیرقاسمی

فرخ نژاد

حالا با خوانش این روایت از توپول و مالخین به «حمید فرخ نژاد» بازیگر ایرانی برمی‌گردیم.

فرخ نژاد بعد از گریختن از ایران در شبکه‌ای حاضر شد که پیش‌تر با بنیامین نتانیاهو (دارای رکورد بیش‌ترین ترور در دوران زمام داری‌اش در خارج اسرائیل، از جمله به شهادت رساندن دانشمندان کشورمان) به‌عنوان منجی ملت ایران مصاحبه کرده بود، از آنجاست که فرخ نژاد برای اینکه بتواند در جغرافیای تازه‌اش به نوایی برسد، صفت‌هایی که تنها شایسته خود او و هم پیاله‌هایش است را به سربازان گمنام نسبت داد.

سخن آخر

مخاطبان اگر فیلم «اسب کهر را بنگر» را تماشا کرده باشند به احتمال زیاد سکانس پایانی را به یاد می‌آورند: مانوئل آرتیگز مبارز اسپانیایی بعد از تمام گریز‌ها در موقعیتی قرار می‌گیرد که می‌تواند با یک شلیک تعقیب‌کننده اصلی‌اش وینولاس را از پای درآورد، اما ترجیح می‌دهد، نخست کارلوس را بزند. چون وینولاس رئیس پلیس اسپانیا و دشمن او به عنوان یک مبارز است، اما کارلوس مزدور و خائن است.»

آرتیگز بر سر همین تصمیم، جان خود را از دست می‌دهد. چون اگر نخست خود وینولاس را می‌زد، همه چیز واژگونه می‌شد، اما اولویت او نشانه رفتن «خائن» بود و نه «دشمن».

در همه جای دنیا خائن به منافع ملی را پست می‌شمارند و از او دوری می‌جویند. آقای فرخ‌نژاد که تا دیروز در صدر بازیگران گران قیمت و پر فروش گیشه قرار داشت و از دیگر سو برای کارگردانان شاخص و بزرگ سینمای ایران بازی می‌کرد، حالا سر از تئاتر‌های زرد درآورده است و این همان مزد خائنان به وطن است.

کافی است به پوستر شبه نمایش تازه‌ای که حمید فرخ‌نژاد قرار است در آن بازی کند نگاه کنید. از همان عنوان نمایش و طراحی پوستر و هنرپیشه‌ها و... سخیف بودن و ابتذال از آن می‌بارد. 

پوستر شبه نمایش

در تحلیل آخر، آنان که تاریخ مصرف‌شان گذشته است، حالا به روزی افتاده‌اند تا در تئاتری برای علیرضا امیرقاسمی (یکی از مبتذل‌ترین ویدئوکلیپ‌سازان لوس آنجلسی) برای خود «لانه امنی» بسازند تا به شیوه نمایش‌های کلیشه‌ای که برخی از هنرپیشه‌های لاله‌زاری فراری سال‌های قبل از انقلاب، به شکل دوره‌گردی معرکه می‌گرفتند، بتوانند برای خود کاسبی تازه‌ای راه بی‌اندازند و کاسه‌هایشان را پر کنند.

منبع : فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
همه اینا با ترقیب و تشویق آلت دست شده های دشمنن که با عقیده و ارزشهای ما در ده ها سال در ستیزند و با انواع مختلف شیوه ها ی نرم و سخت با برنامه ورود کرده اند و خواهند کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشالله در کانادا موفق باشند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی دین که هست
بی غیرت که هست
بی تعصب که هست
ناجوانمرد هم که هست
بی رگ هم که هست
پر رو هم که هست
پوست کلفت هم که هست
چه توقعی به این افراد میشه داشت واقعا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
غربی ها این بازی های کثیف سیاسی را در زمان جنگ سرد با ورزشکاران و چهره های معروف بلوک شرق انجام می‌دادند و وقتی تاریخ مصرفشان تمام می شد انان را به زباله دانی تاریخ می انداختن و امروز هم با اینان امید است که مانند سلبریتی های دهه شصت و هفتاد میلادی در دنیای غرب به شغل شریف تکدی‌گری روی نیاورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسولین ما به فکر مردم باشند درست عمل کنند دشمنان حرفی برای گفتن ندارن وقتی همه جای این کشور داغونه اوناهم سو استفاده می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
جنبه نداشت به این روز افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
امثال فرخ نژاد احمق های پوشالی هستند که خیلی سریع از ذهن ها پاک میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
این بیچاره بدبخت عاقبت وحشتناکی در انتظارش است یکم حوصله کنید خیانت به مردم وکشور هیچ کس را عاقبت به خیر نکرده است اندکی صبر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا ازش نگذره،انشالله یه روزی برسه که هر لحظه آرزو بکنند به ایران برگردند ولی نتوانند وبا خفت وخواری عمر کم ارزششون تموم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
وطن فروش خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
هرکسی به این نظام تیری انداخت،والله آواره شد.....
حالا مونده....
همون بهتر که رفتند
الهی به روزی باشه همگی شون در کنار هم باشند تا حداقل ایران و ایرانی یه نفسی بکشه...
کاش این ترانه علیدوستی هم با خودتون میبردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
متاسفانه قانون رو برای سیلیبریتی ها اجرا نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۱:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خواهش میکنم به داد مردم برسید .
بخدا نای نفس کشیدن هم نمونده.
کلی از جوون ها بخاطر گرونی ازدواج نکردن و بخاطر نبود کار با ماشین کار می‌کنند و تو ماشین هم میخابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
90درصدمقسر دولت هست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
بیخود بزرگشون نکنید اینارو، همین نظام اینها رو چهره کرده حالا روشنفکر شدن واسه ما!
از نظر هنری هیچ چیز خاصی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر این وطن فروشان خائن مزدور و نجس و نحس و کاسه لیس و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
شما استعداد زیادی در تبدیل دوست به دشمن دارید تقصیر از اونها نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
هیچ چیز در دنیا کثیف تر وفاسد تر از وطن فروش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تا تهش بخون بعد پاسخ بده بسیجی و طلبه محترم تیتر فیلم زده دقت کرده باشین زده انتقادی.کمدی چرا فیلی که فکر کنم هنوز اکران نشده اینقدر برای شما مهم واز طرفی اینقر بد و لجن جلوه داده بشه همش میشه مشکلات و بدبختی مردم در قالب کمدی خنده های تلخ اگه حرف چنتا مثل حمید فرخ نژاد حرف دل حداقل نصف جمعیت ایران باشه با اونا میخواین چه کار کنین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر خائنین وطن فروش ، مرگ بر فرخ نژاد پولپرست وخائن دوزاری بی هویت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
آدم کثیف هرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداوکیلی چی چی را به چی چی وصل کردی؟؟!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۲۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مارها پوست عوض می کنند
ولی ذات شان را نه ...
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
پول‌های نجومی که به این قبیل افراد خائن پرداخت شده همه از بیت المال و از پول مالیاتهایی است که در این شرایط بد اقتصادی ، از مردم اخذ و به این خائنها پرداخت شده.
دولت ها در این مورد مقصراند. مردم راضی نبوده و نخواهند بود پول مالیاتشان به جیب سلبریتی های دله پیتی برود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
درسته
وگرنه کسانی که اختلاسهای ملیاردی کردن ورفتن که جزئ خائنین نیستن که
هیچ وقتم شماازشون نام نبردین وانتقادم نکردرین چون به شماهالطمه ای نمیخوره دودش توی چشم ملت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینها خداشون پول پول
خداوند هم فرموده پولهایی که اندوختن داغ میکنن روی پشتشون میزارن تا طعم چیزی رو که اندوختن بچشن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خیلی ها ممکنه از بعضی و عمکردشان راضی نباشن // خدا گفته زمین من بزرگه هر جای دیگر دوست دارید بروید
ولی رفتن و با دشمن علیه این اب و خاک و مردم اعتلاف کردن // وطن فروشی است
Iran (Islamic Republic of)
میرزا
۲۲:۳۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
داستان چی!
Canada
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
لااقل ۷۰ میلیون ایرانی اگه میتونستن از کشور میگریختند. دلیلش رو دیگه خودتون پیدا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تف ب ذاتش خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلبیریدی های ما
فرصت طلب ترین بنده های خدا هستند
وقتی بهشون نقش نمیدهند
یک شبه مخالف میشوند برای اینکه دیده شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مهران رجبی خیلی گرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سگ مهران شرافت داره به آشغالهای فاضلابی همچون سگ نژآد و امثالهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
برن به جهنم سگ های وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خاک بر سر حمید فرخنژاد.خاک بر سر ترانه علیدوستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تا اینکه خیانت رو چی تصور کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اصلا چرا باید آدم حساب شه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما مردم و ملت انقلابی ایران از این سلبریتی های دوزاری بیزاریم و اعلام برائت میکنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
نگاه به عکس این فرخ نژاد میکنم احساس میکنم چشمام نجس میشه انقدر این آدم مشمئز کننده اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خائن ،بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
افراد مشهور در کشورهای اروپایی از هوش بالایی برخوردارن برعکس اینجا که اکثرا هوش کمی دارن بهمین علت خائن میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
شده یروز درمورد اینا ننویسید یبارم از مشکلات مردم بگید مسکن خودرو ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خلایق هر جهت لایق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ننگ بر خائن وطن فروش و دین ستیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
این وطن فروشان مزدور ، چون میخوان زود پله های ترقی را طی کنن ، مجبورمی شن وطن و شرفشون رو بفروشن ، غافل از اینکه با فروش وطن ، از چشم مردم هم می افتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بزرگترین ارزوم اینه همونجور که عبدالمالک ریگی و دهها تروریست دیگه رو دست بسته و چشم بسته در دستان سرتاسر پر اقتدار مجاهدان خاموش وطنم سربازان آقا امام زمان دیدم.روزی سرکرده مجاهدان خلق.مریم رجوی.مسیح پولی نژاد.اسماعیلیان بی شرف.بنیادی بی بوته.علی کریمی بی سواد.حمید گدانژاد.و الباقی کتوله هایی که در وطن فروشی دارن از هم سبقت میگرند رو هم اسیر دستان سربازان گمنام ببینم.بخدا نذر کردم.هرکدومشون رو بگیرند.یک شیرینی مفصل تو شهرمون بدم.و برای سلامتی سربازان گمنام وطنم یک زیارت امام رضا رو از شهرم برم و اگر خدا خواست چندین کیلومترشم حداقل از عوارضی مشهد تا حرم پیاده برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
تو تفکرت چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
خواهشاً قیمت خودرو را بررسی کنید چرا در کمتر از یک سال قیمت خودرو در بازار ۴ برابر شد؟ چرا دولت و مجلس طرح هایی چون مالیات بر عایدی سرمایه؛ واردات خودرو کارکرده و واردات خودرو آزاد برای عموم را اجرایی نمی کنند؟ این است وعدهای مجلس و دولت؟ آیا حق مردم ایران این است که خودرو را با این کیفیت و این قیمت بخرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
همه خایین به وطن خار شدند
و کشورهایی که بهشون اقامت دادند
هم بهشون اعتماد نمیکنند
چونکه معتقدند کسی که به کشور خودش خیانت کرده
مورد اعتماد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اون یه موسادی بوده از کجا معلوم سلبریتیهای ما دستان دشمن نیستند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
عجب تیتر قشنگ و درخور برای فرخ نژاد ها "ارزان‌ترین‌ها همیشه خائنان هستند"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی شرف وطن فروش نون به نرخ روزخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اکثر افراد خائن اون افرادی بودن حق شون تو مشاغل مربوطه نبوده

همین مرد نه استعدادبازیگری داشته و نه حق گرفتن اون همه نقش در فیلم وسریال ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینها تو ایران چریدن و حقوق گرفتن وقتی آخورشون پر شد با همون پول ها فرار کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
یکجوری میگی تو ایران چریدن که انگار ایران تو جهان از نظر رفاه یکه یه نگاهی به زندگی خودت بنداز بعد حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
فرخ نژاد نفوذی ایرانه

کلن تو نقشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت بر هر چه خائن و وطن فروش است ،الهی تمام عمر دربدر و سرگردان باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
دیگه کثیف تر وخائن تراز این سلبریتی فراری دزد که فرخ نژاده کی میتونه باشه این سلبریتی ها یک فاضلابی از وجودخودشون درست کردن که بوی گندش عالم گیرشده حالا اینجاکجا اگه ندیدیدچندوقت دیگه مثل یه کهنه پرکثافت فرخنژادو بقیشون ازکشوراشون ننداختن بیرون !!!! خواهیم دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
۹۰ درصد این خیانتها علتش خود افراد نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس علتس چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بعضی ها خوار و خفیف بدنیا آمدند و کارشون دریوزگیه، هر چند اگه بهترین جایگاه و ثروت رو داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاش مسلمون نبودیم در آنصورت داغی رو دلش میزاشتیم که دیگه نگه همه 80 میلیون ایران فدای پسرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
رفیق ناباب آقا... رفیق ناباب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
دستم بود تقصير استينم بود!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بله ما مردم مقصر هستیم، وقتی ما اینها رو اول تو ذهن خودمون بالا ببریم ، بعدش نوبت به بچه‌هامون میرسه که با مریضیشون مریض شن، با خوشحالی این افراد شاد بشن، با اعتراضاشون ، معترض بشن، و در نهایت اوج افتخارشون بشه که بشن یکی مثل اینا....
پس اول ما باید عاقل بشیم و بدونیم که چه افرادی رو برای خودمون نمونه انتخاب میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
احسنت وقتی مملکت بی درو پیکر باشه وقتی ازادی نباشه وقتی ظلم ووفساد تا مملکت باشه همه میخوان برن ولی پول ندارن اوناکه دارن میرن و باقی زندگیشونو راحت میگذرونن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۱۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
با این حساب شمر و یزید ملعون هم تقصیر خودشون نبوده! درسته؟ اگر دین ندارید آزاده مرد باشید. التماس انصاف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس علتش شمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینها شرف ندارن که ارزش صحبت کردن در موردشان را داشته باشن وطن فروشان بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
علت همه خیانت ها ذات کثیف آنها است اما عوامل دیگری در بروز و ظهور طینت کثیف آنها دخالت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اتفاقا دلیل اکثر چنین خیانت هایی ضعف شخصیتی خود شخص خائن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مگه میشه آدم از خودش اختیار نداشته باشه که اختیار ندارند ؟ مگه اینکه از انسانیت خارج باشند مثل هیتلر و چنگیز و صدام و خیلی های دیگه که ذاتشان خراب شده و دیگه اختیاری ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
راست میگه علتش چرخیدن خورشیده این آمارش دقیقهzzzz
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما هم تو این کشور زندگی می گنم یک دهم که چه عرض کنم یک هزارم اینها درامد نداریم اما یه وجب از خاک ایران رو به هیچکس نمی دم ترجیح می دم تو خاک خودم فقیر و با عزت بمیرم تا تو کشور دیگه ثروتمند و خائن کاش شرف رو از اون بازیگر اسرائیلی یاد می گر فتیم و هر چرتی ننویسیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۳۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
آره علت اصلیش شکم سیری و بی ایمانی یه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
در یک محیط کاری شاغل بودم، مهندسین پیش‌کسوت و باسابقه‌تر از بنده، از خصوصیات کاری و تعهد به اخلاق، انصاف، وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری‌ام بسیار تعریف می‌کردند. با این حال همواره اشاره می‌کردند، امیدواریم تا پایان فعالیت شغلی و در طی زندگانی‌ات چنین باشی.
هر فردی از آغاز بد نیست. باید بررسی شود که چرا و چگونه بدی در انسان رخنه می‌کند و از آن پیشگیری شود.
همانطور که جهل (نادانی) منشا گناه و دروغ آغازگر بیشتر گناهان می‌باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس چی هستن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس کیه عمه شان بقول کرمانی ها اینا فلزشان خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس لابد علتش ما هستیم کم بهشون کولی دادیم و تحویلشون گرفتیم
یارو وقتی میگه من یه ملت برام مهم نیستن اگه خم به ابروی پسرم بیاد یه ملت فدا سر پسر من شما دقیقا ازش چه انتظاری داری؟ خودش داره خودخواهی و وطن فروشیش و داد میزنه دیگه باید چی میگفت که حق مطلب ادا میشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
این افراد ملت را فدای منافع خود می کنند کسانی که با امکانات این کشور بجایی میرسند باید به فکر کشورشان هم باشند نه اینکه سر در اخور جفتک پرانی .......