مومنی گفت: پیرو اطلاعیه مهم وفوری شماره ۱۲ مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، همکارانی که نسبت به رتبه کسب شده خود اعتراض دارند، فقط تا ساعت ۲۴ امروز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۹ مهلت دارند، وارد سامانه پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش وپرورش my.medu.ir، بخش نتیجه رتبه بندی شوند.
او میگوید: همکاران بعد از ورود به بخش نتیجه رتبه بندی، گزینه ((درخواست رسیدگی به اعتراض درکارگروه مواردخاص را دارم)) را تیک زده و علت اعتراض خود را ازبین گزینههای اعلام شده، علامت بزنند.
رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان البرز گفت: سپس همکاران باید صبرکنند تا درخواست اعتراض آنها پس از چند ساعت از طرف کارگروه مرکزی رسیدگی به اعتراضات خاص درسامانه تأیید شود.
پس از تایید کارگروه رسیدگی به اعتراضات خاص، پیام زیر در سامانه my.medu.ir نمایش داده خواهدشد:
درخواست ویرایش شما در مورخ ... ساعت .... توسط کارگروه موارد خاص تایید شده است، لذا مهلت ویرایش اعتراض شما وبارگراری مدارک جدید تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۷ خرداد ۱۴۰۲ فعال خواهد بود و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نمیباشد.