نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به صاحبخانه‌ها توصیه کرد در تعیین نرخ اجاره بها برای مستاجران، رعایت انصاف را در نظر گرفته و هوای مستاجران داشته باشند.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : ایام فرصت خوبی برای معرفی حضرت معصومه (س) به دختران است و می‌توان از این فرصت برای الگوسازی از سیره زندگی ایشان برای جامعه استفاده کرد.

علما اضافه کرد: دختران با الگوپذیری از چهره‌های موفقی همچون حضرت معصومه (س) می‌توانند سبک زندگی سالمی برای خود برگزینند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای به در پیش بودن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر داشت و گفت: روحیه جهادی رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب آزاد سازی خرمشهر در مقابل دشمن متجاوز بعث و متحدانش شد و باید جامعه به خصوص جوانان را با روحیه جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم از بحران‌های پیش روی کشور سربلند بیرون بیاییم، باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنیم.

علما با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و داغ شدن بازار اجاره مسکن در این فصل، از مالکان واحد‌های مسکونی خواست در تعیین نرخ اجاره بها رعایت حال مستاجران را داشته و انصاف را مد نظر قرار دهند.

علما اشاره‌ای به بازدید سه ساعته مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب داشت و گفت: ایشان همواره جامعه را به کتابخوانی دعوت کرده و خواستار اهتمام بیشتر همگان به مطالعه هستند .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.