نائب رئیس هیات مدیره  صنعت نفت آبادان از استعفای دسته جمعی هیات مدیره این تیم در دومین روز پس از پایان لیگ برتر خبر داد.

روح الله محمدی نائب رئیس هیات مدیره و سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت : پس از پیگیری و تصمیم برخی نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص بومی کردن هیات مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان ، تمامی اعضای اصلی هیات مدیره فعلی باشگاه به احترام مردم این شهرستان از سمت خود استعفا دادند.

به گفته او  اقدام اعضای هیات مدیره نفتی ها در راستای استفاده بهینه از زمان باقی مانده تا فصل جدید صورت گرفت.

این مسئول در پاسخ به تعیین تکلیف وضعیت بودجه و سایر امور مربوط به باشگاه جهت حضور در لیگ آینده گفت: با توجه به شخصیت حقوقی افرادی که پیگیر این موضوع بودند برنامه‌ریزی لازم برای اختصاص بودجه تمدید و انعقاد قرارداد با کادرفنی و بازیکنان، پیگیری حل شدن مشکلات موجود ورزشگاه تختی، انعقاد قرارداد البسه انجام می دهند.

  آقای محمدی تاکید کرد اگر واقعا فکری و برنامه‌ای ندارند امروز که سی ام اردیبهشت هست و تازه ۲ روز لیگ بیست و دوم پایان یافته؛ بدانند که علاوه بر انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باید این اقدامات را در راس برنامه های خودشان قرار بدهند تا مشکلی از این بابت برای حضور در فصل آینده پیش نیاید.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: ما شاید تنها اعضای هیات مدیره در بین تیم‌های لیگ برتری بودیم که از بابت فعالیت‌هایی که انجام دادیم ریالی دریافتی نداشتیم و هیچ  تلاش خارج از عرفی هم برای ماندن در این پست نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین
۱۹:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا کنه لیگ خوبی را پشت سربگذاریم واشتباهات مدیران باج خود تکرار نشود ودلم ما مردم خرمشهر وآبادان را خون نکنن