مرکز تخصصی جوش مکران به عنوان مجموعه کاملی از آموزش بر مبنای اشتغال، توسط معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افتتاح شد.

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ورئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در این مراسم اظهار کرد: مهارت آموزی برای همه جوانان اولویت فنی و حرفه‌ای در سواحل مکران است.

 روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، مرکز تخصصی جوش مکران به عنوان مجموعه کاملی از آموزش بر مبنای اشتغال، توسط معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افتتاح شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: تربیت و توانمند سازی نیروی انسانی ماهر مورد نیاز صنایع سواحل مکران و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در دستور کار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است و رشد تولید و ایفای نقش در توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت.

غلامحسین حسینی‌نیا، فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه در بین جوانان را نیاز آموزش‌های مهارتی نامید و ادامه داد: آموزش‌رشته‌های جدید نیاز به تجهیزات جدید دارد که مشارکت بخش‌های مختلف می‌تواند در تجهیز کارگاه ها، سرعت کار را بیشتر کند.

وی بیان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای برای شهر‌ها و روستا‌های پراکنده در سواحل مکران در حال طراحی است و ایجاد مراکز سیار برای توانمندسازی و مهارت آموزی این قشر از جامعه در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار