مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: شرکت پتروشیمی امیرکبیر در آخرین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی چهار تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

سعید صادقی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر می‌گوید: مهمترین تفاهم نامه تاریخ پتروشیمی امیرکبیر با شرکت مناطق نفت خیز جنوب در راستای تامین خوراک پایدار امضاء شد.

 او گفت:پتروشیمی امیرکبیر به عنوان تولید کننده متنوع‌ترین محصولات پلی اتیلنی در کشور با حضور مستمر در بازار‌های داخلی و خارجی و همچنین ارایه خدمات و کیفیت مطلوب جایگاه ویژه‌ای در بازار‌های هدف خود دست پیدا کرده است.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر ادامه داد: در کنار تمام موفقیت‌های به دست آمده یکی از دغدغه‌های جدی این مجتمع تولیدی دستیابی به منابع پایدار خوراک اقتصادی است که این مهم در سرفصل و اولویت‌های مدیریت ارشد سازمان قرار گرفته است.

آقای صا دقی گفت:  در همین جهت طبق رایزنی‌های صورت گرفته با مدیریت مناطق نفت خیز جنوب در حوزه بالادستی، امروز با حضور و همت مدیران ۲ مجموعه تفاهم نامه‌ای به منظور تامین خوراک پایدار امضا شد و امید داریم با اجرایی شدن این تفاهم نامه برای شرکت پتروشیمی امیرکبیر دسترسی به منابع پایدار خوراک فراهم شود.

او با تاکید بر تامین خوراک پایدار و تاثیر مستقیم آن بر رشد و سودآوری شرکت پتروشیمی امیرکبیر ادامه داد: با اجرایی شدن قرار داد توسعه میدان در حوزه بالادستی که جزییات این قرارداد به زودی مشخص خواهد شد، پتروشیمی امیرکبیر به طور جدی برای توسعه میدان بالادستی وارد فاز عملیاتی و اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم، افزود: با توسعه این میادین در قالب مشارکت با مناطق نفت خیز جنوب و تامین پایدار خوراک اقتصادی در آینده نزدیک شاهد رشد تولید و تضمین سودآوری در پتروشیمی امیرکبیر خواهیم بود.

آقای صادقی  گفت: رجاء واثق دارم که در سایه تخصص، توانمندی و تجارب ارزنده و پیمان متعهدانه همه همکاران ارجمند و با همدلی، همراهی و با اجرا و عملیاتی کردن این پروژه مهم و برنامه ریزی صحیح و منسجم و حرکت منطبق بر راهبرد‌ها تغییر و تحول عظیمی را در مجموعه پتروشیمی امیرکبیر شاهد باشیم.

پتروشیمی امیرکبیر در این نشست سه تفاهم نامه همکاری نیز با شرکت نفت و گاز سرو، شرکت صنایع الکترونیک شیراز و شرکت تامین و تجهیز قطعات نفت و گاز امضاء کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.