واکسیناسیون حجاج در استان اردبیل انجام شد

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: واکسیناسیون حجاج بیت الله الحرام در استان اردبیل انجام شد.

عباس انوری آذر از واکسیناسیون حجاج بیت‌الله الحرام در این استان خبر داد و گفت: این واکسیناسیون از ۲۴ الی ۳۰ اردیبهشت انجام گرفت.

او با اشاره به انجام واکسیناسیون حجاج بیت‌الله الحرام در این استان افزود: این واکسیناسیون از ۲۴ اردیبهشت شروع و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه داشت به طوری که حجاج اردبیلی برای تزریق واکسن مننژیت باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر اردبیل مراجعه کنند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت ۸ صبح انجام می‌شد به طوری حجاج با در دست داشتن مدارکی که مدیران کاروان‌ها اعلام کرده بودند واکسیناسیون شدند.

انوری آذر تصریح کرد: همچنین در اجرای طرح معاینات پیش از اعزام زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ نیز به بیش ۷۲۰ نفر خدمت ارائه شده بود.

او با بیان اینکه زائرین استان اردبیل در قالب ۵ کاروان به حج تمتع اعزام خواهند شد، ادامه داد: واکسیناسیون حجاج در شهر‌های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد و خلخال انجام شد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: طی برنامه ریزی انجام شده متقاضیان حج تمتع قبل از اعزام باید معاینات پزشکی و تاییدیه سلامت را از سوی هلال احمر دریافت کنند و سپس اقدامات سفر را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.