رئیس هیات ورزش‌های کارگری مازندران از برگزاری مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی شهرستان عباس آباد خبر داد.

بهزاد محمودی رئیس هیات ورزش‌های کارگری مازندران گفت: مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور، گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر اول و دوم خرداد ماه در شهرستان عباس آباد برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این دوره از مسابقات مرحله‌ای از انتخابی تیم ملی می‌باشد، افزود: برگزیدگان این رقابت‌ها به اردو‌های تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی کارگران کشور ایتالیا دعوت خواهند شد.

رییس هیات ورزش‌های کارگری مازندران در ادامه گفت: برای حضور در این دوره از مسابقات بیش از ۲۰ تیم از استان‌های کشور اعلام آمادگی کرده اند که مازندران با ۲ تیم در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

او با تشریح مراحل آماده سازی تیم مازندران، افزود: برای حضوری قدرتمند در این دوره از رقابت‌ها مسابقات انتخابی استان در شهرستان بابلسر برگزار شد و نفرات برتر با صلاحدید کادر فنی به اردو‌ها دعوت شدند.

محمودی گفت: مازندران همواره در کشتی ساحلی جزو مدعیان اصلی بوده است و در این دوره با توجه به شرایط میزبانی انتظار کسب مدال‌های بیشتری می‌رود.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان شهرستان عباس آباد یرای قبول میزبانی این مسابقات، افزود: در راستای برگزاری باشکوه مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور ستادی به ریاست فرماندار این شهرستان تشکیل و تمامی اقدامات لازم زیر نظر این ستاد پیگیری شده است.

محمودی گفت: با توجه به امتیاز میزبانی، ۲ تیم از مازندران در این مسابقات شرکت می‌کنند که یک تیم از منتخبین کشتی ساحلی غرب مازندران تشکیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار