اعزام هر هفته دو کاروان به عتبات عالیات

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : به‌طور متوسط هر هفته دو کاروان از استان کرمانشاه به عتبات عالیات اعزام می‌شود.

سعید کریمی‌خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : اعزام زوار استان کرمانشاه به عتبات عالیات به‌صورت زمینی انجام می‌شود و به‌طور متوسط هر هفته دو کاروان از استان کرمانشاه اعزام می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری مراسم حج تمتع، اعزام به عتبات عالیات دیگر از طریق شرکت‌های مجری در استان‌های دیگر انجام نمی‌شود بلکه برنامه‌ریزی برای هماهنگی اسکان، غذا و حمل و نقل مستقیما از طریق استان کرمانشاه انجام خواهد شد.

کریمی‌خو اذعان کرد: انعقاد قرارداد‌های اعزام به‌صورت استانی سبب کاهش هزینه‌های سفر و افزایش نظارت می‌شود که در این راستا درصدد جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر هزینه اعزام به عتبات عالیات بر اساس تعداد روز‌های سفر بین پنج تا شش میلیون تومان است.

کریمی‌خو اذعان کرد: به‌منظور برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین نیز جلسات هماهنگی درحال برگزاری است تا زمینه حضور پرشور زوار اربعین در این اجتماع عظیم فراهم شود.

وی افزود: سازمان حج و زیارت به‌عنوان کمیته اعزام نسبت به آسیب شناسی برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین اقدام کرده و در این راستا پیشنهادات خود را برای رفع نواقص ارائه کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.