رزمایش مقابله با سیلاب در منطقه کوکبیه شهرستان شازند برگزار شد.

با هدف ارتقاء هماهنگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان رزمایش مقابله با سیلاب در منطقه کوکبیه شهرستان شازند برگزار شد. 

محترمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: در این رزمایش که با سناریوی وقوع سیلاب و تخلیه مناطق مسکونی درگیر سیل برگزار شد ۳۰ دستگاه امدادی و خدمات رسان از شهرستان‌های شازند و اراک حضور فعال داشتند.

محترمی افزود: بیش از ۴۰۰ نفر از نیرو‌های امدادی و خدماتی به همراه تجهیزات و ملزومات شامل ماشین آلات سنگین و سبک، ماشین آلات تخصصی امداد و نجات و تجهیزات تخلیه سیل وآب از مناطق مسکونی در منطقه حاضر شدند.

او اضافه کرد: نیرو‌های حاضر در منطقه عملیات تخلیه و نجات، اسکان موقت، درمان مصدومان احتمالی و تامین مایحتاج مورد نیاز به سیل زدگان فرضی را در مراحل مختلف رزمایش را اجرایی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
پیشنها می کنم به جای کارهای اینجوری که هیچ آورده و سودی نداره این امکانات را بسیج کنید تا چاله چوله های خیابان های اراک را که مثلا کلانشهره و از روستاها بدتر شده را درست کنید تا شاید یک کمی شکل کلانشهر بگیره.پیشنهاد میکنم خیبان امام را که برای برق بیمارستان ولیعصر کندید و شد مخل آسایش مردم درست کنید. پیشنهاد می کنم طرح های نیمه کاره را که سال هاست داره خاک می خوره درست کنید. پیشنهاد میکنم یک فکر جدی برای آلودگی هوا که باعث شده انواع بیماری ها را بگیریم بکنید. پیشنهاد میکنم یک فکری برای خیابان های تنگ اراک که مال 100 سال پیشه بکنید. کلاه خودتون قاضی و انصافش با خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
درختکاری و مالچ پاشی در مناطق بیابانی مانع ورود سیلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
به جای برگزاری رزمایش، در دامنه کوه ها درختکاری کنید تا سیلاب متوقف شود