فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین ملزومات ما در مسیر انقلاب وحدت است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند هر کس که در پازل دشمن بازی کند چه بداند چه نداند عامل دشمن است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی  در همایش معتمدین، سران طوایف و علمای مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع بزرگان این منطقه  گفت: امروز میلاد کریمه اهل بیت و آغاز دهه کرامت است و در پایان این دهه نیز ولادت امام رضا (ع)، ولی نعمت ما ایرانی هاست که این ایام را به شما تبریک می‌گویم.

وی افزود: همچنین در ایام آغاز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر هستیم که امیدواریم یادآوری این ایام یارای ما برای رسیدن به هدف در مسیر حرکت باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از بدو پیدایش انسان در کره خاکی، جریان حق و باطل به صورت مداوم در مقابل هم قرار داشتند که البته نوع رویارویی از گذشته تا الان تفاوت‌هایی داشته است.

وی تاکید کرد: امروز نوع رویارویی و مقابله حق و باطل تفاوت‌های بسیاری زیادی با گذشته دارد؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و با مشخص شدن هویت انقلاب اسلامی ایران دشمنان با تمام توان در مقابل این انقلاب صف آرایی کرده و از هیچ ظرفیتی فروگذار نشدند.

سردار شفایی تصریح کرد: از فتنه‌های آغازین روز‌های انقلاب، طراحی کودتا، حمله نظامی مستقیم، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و هر آنچه که در توان داشتند به کار گرفتند تا انقلاب را از پای در آورند.

وی تاکید کرد: روند دشمنی آنان استمرار داشت و در مقاطعی راهبرد آنان سرنگونی، در مقطعی مهار و در مقطعی نیز توقف نظام بود که هر بار شکست خوردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در سال ۱۴۰۱ اتفاقی در کشور ما رقم خورد و فتنه‌ای برنامه ریزی شد که در تاریخ بی سابقه بود؛ دشمن در این سال طراحی کرد و با تمام توان خود به میدان آمد تا به قول خود کار را تمام کند.

وی بیان کرد: دشمنان توان اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای، نظامی و اطلاعاتی را به میدان آوردند و تمام این ظرفیت‌ها را علیه مردم ما به کار گرفت.

برچسب ها: سپاه سلمان ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار