بیکاری و تورم خانواده های لرستانی را رنج می دهد

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: این استان طی سال های متمادی رتبه نخست بیکاری و تورم را در کشور داشته است که این وضعیت خانواده های استان را رنج می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: مردم لرستان، بنیاد مستضعفان و مدیریت آن را از خود می دانند و درخواست تامین زیرساخت و اشتغال را دارند.

وی با تقدیر از کمک های مستمر بنیاد مستضعفان در لرستان تصریح کرد: لرستانی ها، منتظر ویژه دیده شدن استان در حوزه اشتغال هستند و خواستار سرمایه گذاری بیشتر بنیاد مستضعفان در بخش های سلامت، اشتغال، عمران، آبادی، فرهنگی و اجتماعی، مسکن، آب رسانی به روستاها، احداث و تجهیز بیمارستان هستند.

وی گفت: لرستان سال ها در بیکاری و تورم همواره اول بوده است در حالیکه امکانات صنعتی و دامپروری دارد و می توان دامپروری ها را توسعه دهد بنابراین انتظار می رود کارخانه های در اختیار بنیاد در این استان فعال شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: کشاورزی توانمندی دیگر استان است اما از نبود صنایع تبدیلی رنج می برد که با تحقق این مهم، ثروت کشاورزان افزوده و فرصت های شغلی ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه لرستان مناطق محروم بسیاری دارد اظهار داشت:مردم شیعه و ولایتمدار این استان نیازمند کمک هستند تا جوانی جمعیت محقق شود و فرزندان محب امیر المومنین متولد شوند.

وی همچنین گفت:شعار انقلاب، استقلال در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و امام خمینی نیز بدو ورود به کشور نسبت به مساله استقلال اقتصادی تاکید کردند.

وی افزود: بنیاد مستضعفان به عنوان مجموعه تحت نظارت مقام معظم رهبری فعالیت های مهمی در بخش زیرساختی انجام داده که کم نظیر و قابل تقدیر است چون در حالیکه همه دشمنان اختیارات را به کار گرفته اند مانع پیشرفت کشور بشوند اما بنیاد مستضعفان، رشد و توسعه را به دست جوانان مملکت محقق کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.