هزار ویژه‌برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در خوزستان، اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: برنامه‌های دهه کرامت در قالب کارگروه‌های پنج‌گانه فرهنگی هنری، تبلیغات، فضاسازی و اطلاع‌رسانی، زنان و خانواده، اقشار و اقوام با مسئولیت قرارگاه خاتم‌الاوصیا و کارگروه مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری می گوید: از جمله این برنامه‌ها حضور ۲۹ نفر از خدام رضوی در ۲۸۰ نقطه استان با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها است. همچنین بیش از ۷۰۰ جشن مردمی با هماهنگی ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید در مساجد، حسینیه‌ها، خیابان‌ها و محلات، روستا‌ها و مناطق محروم و عشایری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت خوزستان با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه فرهنگی هنری (کتابخوانی، نقاشی و عکاسی)، برپایی بیش از ۵۰ کارگاه علمی، آموزشی و هنری (مقاله‌نویسی، زندگینامه، ادبی و تاریخی)، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، گفت: دیدار و ملاقات با بیش از ۱۰۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان، ارائه بیش از ۳۰ خدمت کریمانه در قالب خدمات رفاهی، سلامت و اجتماعی شامل اعزام تیم‌های پزشکی، دندانپزشکی، ویزیت رایگان، ساخت منازل نیازمندان و ... دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این دهه هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار